FAQ

Hoe kan ik lid worden van de BMW Cruiser Owner Group?

Ben je in het bezit van een R1200CL, R1200C, R850C,R12C of een R 18 en wil je lid worden? Ga dan naar de pagina 'Lid worden' en geef je gegevens aan ons door.

Hoe meld ik mij af voor de BMW Cruiser Owner Group?

Dat gaat als volgt, je stuurt een mailtje naar , vervolgens zal de administrator je van de ledenlijst afhalen.

Hoe en wanneer betaal ik mijn bijdrage?

De jaarlijkse bijdrage van €5,--  dient voor 31 mei van ieder jaar te worden overgemaakt op rekeningnummer NL75 TRIO 0390 3741 21 t.n.v. M.D. Kilsdonk.
Het lidmaatschap loopt van 1 juni t/m 31 mei. Dus voor 31 mei van ieder jaar dient er dus €5,-- overgemaakt te zijn.

 

Hoe wijzig ik mijn Avatar (foto bij berichtje)?

Je zorgt dat je ingelogd bent en dat je ergens op je een computer een foto hebt die niet groter is dan 2000kb. Dan open je het item "Voor Leden" klik dan op item "Jouw Gegevens(Profiel)" en daar kan je alles aanpassen. Boven aan kan je dan kiezen voor gebruikersinformatie en Afbeelding. 

Hoe pas je je wachtwoord aan?

Je zorgt dat je ingelogd bent. Dan open je het item "Voor Leden" klik dan op item "Jouw Gegevens(Profiel) en daar kan je alles aanpassen. Boven aan kan je dan kiezen voor gebruikersinformatie en Afbeelding. 

Ik ben mijn inloggegevens kwijt.

Stuur een email naar   met wat je kwijt bent gebruikersnaam, wachtwoord of beide.

Hoe kan ik een foto plaatsen in het "Smoelenboek"?

Helaas dat kan  je niet zelf. Maar stuur een foto op van je zelf met je R1200C, CL, R850,R12C of R18  naar   en wij zorgen dat deze geplaatst gaat worden

Hoe meld ik mij aan voor een Evenement?

Dat gaat als volgt, je moet eerst ingelogd zijn vervolgens klik je op Evenementen. 

Hoe meld ik mij af voor een Evenement?

Dat gaat als volgt, je moet eerst ingelogd zijn vervolgens klik je op Evenementen. Lukt dit niet dan stuur je een mailtje met daarbij voor welk evenement je je wilt afmelden naar , vervolgens zal de administrator je van de deelnemerslijst halen. 

Hoe plan ik een MiniMeeting en wat is een MiniMeeting?

Om een MiniMeeting te organiseren hoef je enkel op het Forum een nieuw onderwerp aan te maken in "Algemeen". Dit noem je dan "MiniMeeting" met de datum wanneer je dit wil doen en waar je dit wil doen. Bijvoorbeeld "3 augustus 13.00 uur Pannenkoekenhuis de Grebbenberg". Je zorgt dan dat je zelf op dat tijdstip aanwezig bent op die locatie zodat andere rijders met jou de lunch kunnen delen en een beetje kunnen kletsen. De heenreis en de terugreis bepaald iedere rijder zelf dus geen verplichte aan rij of vertrek routes of iets dergelijks. Natuurlijk kan je na de lunch gezamenlijk nog een ritje rijden maar dat staat vrij. Je kan natuurlijk ook samen met andere rijders optrekken naar de afgesproken locatie. Maar dit is in het kort een MiniMeeting.

Hoe meld ik een gastrijder aan voor een MiniMeeting?

Stuur een mailtje naar de organisator of naar   zet in het mailtje de naam van de gastrijder en van het evenement en de administrator zal de naam toevoegen.  

Heb je foto's of films van gemeenschappelijke tourtochten en wil je die op de site plaatsen?

Stuur deze op naar  en wij gaan deze op de site plaatsen zodat deze voor alle leden zichtbaar worden.

Forum RSS

Wanneer je snel het laatste nieuws op het forum wil lezen dan kan je het volgende doen. Open het Forum en dan zie je rechts onderaan RSS staan. Klik op dit kleine logo en dan opent er een pagina afhankelijk van welke browser natuurlijk, Je ziet dan subsribe to this feed, bij explorer kan je daarna, rechts boven aan het sterretje aanklikken en bij feeds kijken. Je ziet dan direct de laatste bijdrage aan het forum.