U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

Einde kortstondige relatie

10 sept 2019 12:48
Philip Groenendijk's Profielfoto
Philip Groenendijk
Onderwerp Auteur
Einde kortstondige relatie #2170
Zojuist opgegeven voor de NajaarsRit :-)
Discussie gesloten.
08 sept 2019 09:39
Peter Olsthoorn
Meer
Einde kortstondige relatie #2166
Nou laten we hopen dat je je volgende week goed voelt om te rijden, zou leuk zijn als er erbij bent met die beauty.:lol:

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat
Discussie gesloten.
07 sept 2019 23:36 08 sept 2019 00:15 door Philip Groenendijk.
Philip Groenendijk
Onderwerp Auteur
Einde kortstondige relatie #2165
Peter, 3 weken geleden heb ik 5 injecties in mijn rug gehad, die werken een aantal weken tegen de rugpijn, werken deze 14/9 nog, dan ga ik mee. Zijn ze 2 dagen voor 14/9 uitgewerkt, blijf ik thuis.
Nu inschrijven kan, maar afzeggen vind ik vervelender, dus ik kijk het nog aantal dagen aan. Er zal ongetwijfeld weer een prachtig "huisdier" terug komen. De flipperkast op de foto stond ook te koop verleden jaar, toen kwam mijn kleindochter langs en ging flipperen, tja dan verkoop je hem niet. Voor motor rijden moet ze nog 12 jaar wachten :-)
Discussie gesloten.
07 sept 2019 22:53
Peter Olsthoorn
Meer
Einde kortstondige relatie #2164
Ja het blijft ongelooflijk voor mij dat je een dergelijk prachtig "huisdier" weg gaat doen.:silly:

En bovendien, 'proberen doe je nieuwe aardappels" en geen toerritten, dus je zal wel moeten laten zien dat je mee wilt rijden door je naam in te vullen op de deelnemerslijst!

Je verliest je balans
Als je stil staat
Discussie gesloten.
06 sept 2019 23:23
Henk van der Lende
Meer
Einde kortstondige relatie #2163
Misschien een doekje voor het bloeden er onder leggen ,dan hij misschien blijven staan.
Discussie gesloten.
06 sept 2019 16:50
Philip Groenendijk
Onderwerp Auteur
Einde kortstondige relatie #2162
In principe is de Cruiser verkocht, koper is nog met vakantie in Frankrijk maar heeft ongezien ja gezegd, kan ook niet anders met zo mooie Cruiser :-)
Het gaat wel aan mijn hart, zo gave en mooie motor. Maar de paar ritjes die ik er mee rijd. Ik probeer nog wel de najaarsrit mee te rijden 14 september.
Ik zei nog tegen mijn vrouw, ik vekoop hem niet, ik zet hem in de woonkamer, zo mooi vind ik de BMW. Tja als man verlies je dit. Toch wel ff gedaan :-)
Bijlagen:
Discussie gesloten.
25 aug 2019 22:40
Philip Groenendijk
Onderwerp Auteur
Einde kortstondige relatie #2144
Zelf vertrouwen voldoende, anders is het niet handig om over een lengte van 5-10 km tussen de files door te rijden. Maar over de A15 en A16 rijden beleef ik geen plezier aan.
Maar naar een rit als komende 14 september kijk ik wel naar uit, als ik hem dan nog heb. Brood eten doet hij niet, maar ik heb weer andere wensen en alles hebben kan dan weer niet.
Discussie gesloten.
25 aug 2019 13:18
Peter Olsthoorn
Meer
Einde kortstondige relatie #2142
Hallo Philip, wat lees ik nou :evil:
Ik wil natuurlijk niet de relatie therapeut uit hangen, maar is het niet zo dat je te weinig vertrouwen heb in jezelf?
Motorrijden is juist een hele goede therapie om rust en vertrouwen te krijgen, ik dacht ook dat je juist meer vertrouwen getankt had tijdens de rijvaardigheidstraining in het voorjaar.

Kijk we zeggen in de "motorseen" ook wel eens als ie nou brood eet wordt het anders.
Maar als straks je rug weer in orde is is het toch heerlijk om af en toe op dit paard te stappen en er even lekker op uit te trekken haren in de wind lekker vrij in de natuur.
En alleen rijden in een "owners group" van meer dan 125 leden moet toch ook niet echt nodig zijn. even bladeren in de lijst.

Ik hoop van harte dat je er nog eens over nadenkt, want (ik) we willen je graag als "Owner" van zo een mooi stukje techniek bij ons houden.

Je verliest je balans
Als je stil staat
Discussie gesloten.
25 aug 2019 12:14 25 aug 2019 12:17 door Philip Groenendijk.
Philip Groenendijk
Onderwerp Auteur
Einde kortstondige relatie #2141
De scheiding is nog niet definitief, maar peins er over om mijn mooie Cruiser te verkopen. Het woonwerk met de Cruiser is het niet helemaal, om 7.30 uur over de A15 en A16 te manoevreren en dan nog 3x zodruk om 17.30 uur weer terug. Tussen de files rijden is net een videogame, een behendigheidsspel wat ik redelijk onder de knie heb gekregen. Maar vaker vraag ik mij af, wanneer gaat het een keer fout. De Cruiser laat ik op dit moment ook vaker staan omdat ik wat tob met mijn onderrug. De laatste keer dat ik erop gezeten heb is de MiniMeeting Zuidland. Zomaar een ritje rijden moet ik in mijn eentje doen, mijn vrouw heeft er niets mee. Dus voor een ritje door het Nederlandse landschap doen we met de cabrio. Persoonlijk heeft dit ook mijn voorkeur. Motorrijden is geweldig, enorm vrij gevoel, zwieren door de bochten, prachtig. En dat zal ik dan ook gaan missen.

Weet je iemand die op zoek is naar een prachtig exemplaar met 26.285 km op de teller, verleden jaar grote beurt gehad, nieuwe voorband, was niet versleten maar te oud. Alle onderhoud historie is aanwezig met de originele aankoopbon, rekeningen, folders, onderhoudsboekje enz. Tevens zit er een grote krik/lift bij en het hoge stuur als extra. Het huidige stuur is ook origineel BMW maar redelijk zeldzaam. Erg fijne zithouding. ik ben de 3e eigenaar. Beide eigenaren hebben er elk 10.000 km mee gereden en ik de rest.
Mijn vraag prijs is €5.850,- De motor is zo compleet als hij nu is, met een USB aansluiting op het stuur voor de navi en een RAM kogel. Dus geen koffers en windscherm. De motor heeft 1x een kortstondig buitje over zich heen gekregen, daarna altijd met droog weer gereden en droog gestald. Zoals op de foto's te zien is, geen roest.

Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.552 seconden
Naar boven