U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

bedankt en misschien tot ziens

03 apr 2020 22:30
Rene Kilsdonk
Meer
bedankt en misschien tot ziens #2465
Karel we zullen je gaan missen bij de club maar je weet op 13 juni of wanneer het moge zijn de Jubileumrit, een uitsmijter en kop koffie gaat je dan zeker weer smaken dus ik hoop je dan toch zeker nog te zien. Dus we spreken af bij de jubileumrit tot dan
Gr René

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2020 21:58 03 apr 2020 22:49 door Karel Dolman.
Karel Dolman's Profielfoto
Karel Dolman
Onderwerp Auteur
bedankt en misschien tot ziens #2464
Bedankt en misschien tot ziens

Ik ben genoodzaakt om te stoppen met motorrijden. In mei 2019 heb ik een vrij ernstig motorongeluk gehad en ben daarvan nog steeds aan het revalideren. Alles is bijna geheeld en hersteld alleen heb ik nog last van een beperking in mijn schouder waardoor motorrijden (nu) nog niet gaat lukken.

Ik ben 10 jaar met veel plezier lid geweest van deze club. Destijds werd ik, n.a.v. een advertentie die ik had geplaatst op marktplaats, gebeld door Robert Veerman. Hij vroeg of ik interesse had in een ritje met Cruiser rijders. Tijdens deze meeting is besloten om de BMW Cruiser Owner Group op te richten. Ik heb altijd met veel plezier de voor en najaarsritten en MiniMetings gereden. Veel mensen ontmoet, mooie verhalen aangehoord, heel veel mooie cruisers gezien.

Ik wens jullie het aller beste en wie weet misschien tot ziens.
Stay safe
Groeten, Karel Dolman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.186 seconden
Naar boven