U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

Middenbok.

28 mrt 2020 11:47
Rob Vonk
Meer
Onderwerp Auteur
Middenbok. #2449
Ik zou nog even laten weten hoe de middenbok bevalt. Ik ben er blij mee, rammelen doet hij niet. Het opbokken gaat soepel, ( wel eerst de jiffy uitzetten, anders kan je die bij ingeklapte middenbok niet gebruiken)
Ik heb hem nodig omdat ik niet zoveel ruimte in mijn garage heb ( Morgan, Puchje, en een paar fietsen) Daarom is het nodig om de motor makkelijk rechtop weg te zetten, dan is zo'n garagebok toch wat meer werk.
Inderdaad geen koopje. maar voor mij het geld dubbel en dwars waard.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2020 18:00
Theo Jegerings
Meer
Middenbok. #2354
Helemaal met je eens Hans. Ik gebruik de "garage"middenbok ook maar zelden. Kan voorstellen date je hetr nodig hebt wegens plaatsgebrek. Dan voldoet die uitstekend. Mijn bike staat altijd op de jiffy. Alleen voor onderhoud of poetswerk op de bok of in de wielklem.

06 feb 2020 17:53
Hans Steingrover
Meer
Middenbok. #2353
Beste Rug (Rene) ,
dit had ik begrepen ( telefonisch reeds besproken Meppel/Marken ) dus blijf ik bij mijn stelling wat moet je met zo'n ontsierend kostbaar ding ??? - :)

05 feb 2020 10:03 05 feb 2020 10:19 door Rene Kilsdonk.
Rene Kilsdonk
Meer
Middenbok. #2351
Beste Hans het gaat hier niet om een werkplaats bok maar een middenbok die permanent op de motor aanwezig is. Je ziet dan ook op de foto dat deze op een haar tegen de katalysator aankomt.

gr de Rug

04 feb 2020 21:14
Hans Steingrover
Meer
Middenbok. #2348
Heren, vergeef mij, wellicht mis ik iets maar mijn los te monteren bok ( montage 30 sec. ) kostte nog geen €90,- ......... en ja ..... hoe zo rammelen ?? a;ls ie er niet op zit tijdens het rijden ook geen gerammel natuurlijk ... !

29 jan 2020 09:59 29 jan 2020 10:00 door Rene Kilsdonk.
Rene Kilsdonk
Meer
Middenbok. #2335
Rob ik wil er ook een kopen maar vraag mij af of het niet gaat rammelen. Op de foto's lijkt de standaard erg dicht tegen de uitlaat aan te komen. Als je een tijdje gereden hebt zou je dan je bevindingen eens kunnen plaatsen`?
Bijlagen:

28 jan 2020 19:31
Rob Vonk
Meer
Onderwerp Auteur
Middenbok. #2334
Vandaag een midden-bok onder de Cruiser gemonteerd, perfect ding, makkelijk te monteren. Gekocht op Ebay in Polen. Prima contact, goede communicatie en snelle verzending.
Kost wat, maar wel ideaal voor het onderhoud en voor stalling in beperkte ruimte. wat mij betreft een aanrader.

www.ebay.nl/itm/BMW-R1200C-R850C-CENTRAL-STAND-INOX/32320212...MEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Tijd voor maken pagina: 0.264 seconden
Naar boven