U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

Motoralarm

11 sept 2019 22:18
Jeroen van Druten
Meer
Motoralarm #2175
Van de zomer met hetzelfde systeem problemen gehad waarschijnlijk omdat ik bij de hoogspanningskabels van de trein stond geparkeerd. Sta je dan, 150 km van huis en geen beweging meer in te krijgen. Motor op transport gezet naar huis en daar op mn gemakje dat systeem draadje voor draadje afgekoppeld en de originele bedrading weer aangesloten. Met het schema op internet, goed te doen. Blij dat het er nu af is en voor de verzekering maakte het ook niets uit. Ciao Jeroen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2019 14:00
Peter van de Geest
Meer
Onderwerp Auteur
Motoralarm #2174
Ik ben er inmiddels achter dat je een dag zonder afstands bediening kunt rijden als je na het uitschakelen van het alarm gelijk op knop 2 van de bediening drukt. Hij komt dan in de onderhoudsmodus.

09 sept 2019 19:37
Henk van der Lende
Meer
Motoralarm #2168
Peter,ik heb twee info boekjes ,een over het aansluiten van het alarm en een over het instellen.
Als je er interesse in heb laat het even weten.
Ik ben vrijdag in Amersfoort en Zaterdag bij de najaarsrit.
Vgr.Henk

05 sept 2019 14:44
Peter van de Geest
Meer
Onderwerp Auteur
Motoralarm #2158
Ik heb er inderdaad een A4 tje bij. Met name als de motor een tijd stil heeft gestaan geeft het wel eens problemen. Tot nu toe ben ik er altijd uitgekomen. Ik las op een forum dat het een oplossing is om het alarm in de onderhouds modus te zetten. Dat ga ik nog eens uittesten.
Het is lastig om iedere keer als je stopt om te tanken of om welke andere reden ook de afstandsbediening te gebruiken.

04 sept 2019 22:37
Henk van der Lende
Meer
Motoralarm #2157
Hallo Peter,mijn cruiser was bij aan koop ook al voorzien van het zelfde alarm,echter ik heb er nooit
Problemen mee heb je net als ik er een handleiding bij ?
Groeten Henk

04 sept 2019 12:08
Peter van de Geest
Meer
Onderwerp Auteur
Motoralarm #2155
Op mijn cruiser was bij aankoop al een alarm geïnstalleerd van het merk Spyball. Nu ben ik niet enthousiast over het gebruik daarvan. Regelmatig krijg ik de motor moeilijk gestart omdat de startonderbreker niet uit te schakelen is. Heeft iemand ervaring met het demonteren van het systeem? Of is het mogelijk om het geheel te omzeilen. Ben benieuwd naar jullie ervaring,

Tijd voor maken pagina: 0.185 seconden
Naar boven