U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

Hoger windscherm

15 sept 2020 18:35
Rene Kilsdonk
Meer
Hoger windscherm #2682
Erik allereerst gefeliciteerd met je Montauk SE bij mijn weten ben je nu het tweede lid met zo een exemplaar.. foto van die motor staat op smoelenboek misschien ook leuk om die van jou daar te plaatsen let op jij moet zelf ook zichtbaar zijn op die foto. Wat betreft een hoger scherm zal je een op andere cruiser forum moeten kijken bij de foto,s . Er zijn er wel maar ik zelf heb het scherm liefst zo klein mogelijk dan heb je namelijk geen wervelingen meer maar een luchtstroom. Je zou dat eens moeten proberen scherm er even af door de 4 boutjes los te draaien en even proberen. Succes op de site staan ook nog bij links diverse adressen voor onderdelen en clubs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2020 15:44
Erik Vissers
Meer
Onderwerp Auteur
Hoger windscherm #2677
Hallo, ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Montauk SE van 2004. Fantastische motor, maar ik stoor me mateloos aan het gedonder rond mijn helm. Ik heb vroeger altijd op een RT gereden, vandaar dat de overgang groot is. Nu ben ik op het internet al op zoek geweest naar een hoger scherm, maar dat blijkt moeilijk te vinden. Ik heb nu zo'n opzetstukje bij Wunderlich gekocht, maar dat doet geen wonderen.

Toevallig stootte ik op www.befr.ebay.be/itm/233641424897?ul_noapp=true
Die biedt een hoger scherm aan, maar niet de fittings.
Het scherm is 54 cm hoog, dat is al wat hoger dan het standaardscherm, maar eigenlijk zoek ik nog een hoger scherm.

Mijn vraag is nu: waar en bij wie kan ik een hoger scherm en/of de benodigde fittings vinden?

Jullie antwoorden worden alvast zeer gewaardeerd!

Vriendelijke groet

Erik
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.197 seconden
Naar boven