U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

!BELANGRIJK! Plaats op de weg?

30 mrt 2018 09:19
Rony Lauwers
Lees meer
!BELANGRIJK! Plaats op de weg? #1017
Bij ons in Vlaanderen zegt men : "we zijn nog niet aan de nieuwe patatten" of vrij vertaald : die autopilot zal eerst nog behoorlijk wat kinderziektes kennen met ongelukken tot gevolg... Maar goed nu zijn er ook nog altijd automobilisten die motorrijders overhoop rijden met als excuus ik had je niet gezien...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2018 19:12
Peter Olsthoorn
Lees meer
!BELANGRIJK! Plaats op de weg? #1014
Bedankt voor deze bijdrage Bert Jan, het is inderdaad heel belangrijk de plek op de weg.
Vorig jaar hebben we nog met een aantal BMW cruiser leden/rijders een training op dit onderwerp gehad van Guido Obdeijn en daar was iedereen heel enthousiast over.

Ik heb er dit jaar niets meer van gehoord.

Maar misschien nog een tip voor onze lezers als je met je cursor in de tekst gaat staan kan je met je rechtermuisknop vertalen naar het Nederlands.

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat

26 mrt 2018 19:57
Bert-Jan Warbroek's Profielfoto
Bert-Jan Warbroek
Onderwerp Auteur
!BELANGRIJK! Plaats op de weg? #1012
Hallo mede cruisers,

Onlangs kreeg ik een mail van de FEMA (Federation of European Motorcyclist Association). De Europese versie van wat bij ons MAG of KNMV is.

Dit artikel, wat je kan bekijken door op onderstaande link te klikken, gaat over de plaats op de weg zoals vele van ons die geleerd heeft niet bijster goed samen kunnen gaan in combinatie met de nieuwe technieken zoals autopilot van Tesla en auto’s met adeptieve cruise control.

Zeer interessant artikel om te lezen en je nog veiliger op de weg te verplaatsen.

Aangezien ik jullie allemaal veel veilige kilometers toe wens deel ik graag dit artikel met jullie.

www.fema-online.eu/website/index.php/2018/03/16/acc-does-not-always-see-motorcyclists/

Groeten Bertus.

Tijd voor maken pagina: 0.184 seconden
Naar boven