U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

Groot cruiser nieuws BMW

04 feb 2021 08:30 05 feb 2021 16:49 door Peter Olsthoorn.
Peter Olsthoorn
Berichten: 457
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2827
Ik kreeg vanmorgen weer iets nieuws van BMW Motorrad;


Maar je kan hem ook zien rijden;


Veel plezier en geniet van dit nieuws in deze pandemie :woohoo:

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2020 13:43
Peter Britsemmer
Berichten: 27
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2772
Je moet natuurlijk wel kunnen sturen om plst door de bochten te kunnen gaan . Deze fiets os gemaakt om te cruizen dus mooie smalle bochtige wegen. En dan moet je sturen . Rechtdoor rijden om de snelweg is geen kunst

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2020 20:32
Jimmy Padmos
Berichten: 5
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2768
Leuk dit allemaal te lezen. En heb ook genoten van het filmpje van Rene. Hij heeft al langer erop gereden dan ik. Ik had maar tijd voor een 45 min rit. Ik herken wel de opmerking over de voetsteunen. Bij het nemen van een rotonde raakte ik ook al de grond en was nog niet eens echt bekend met de machine, dus dat zal zeker niet de laatste keer zijn. En ik heb voor mijn motor ook de Bobber zadel besteld ( is nog wachten erop). Ten eerste voor de looks, maar ook dat ik verwacht dat ik dan weer 1-2 cm hoger zal zitten. ( ik ben 188 lang). Ik wil de motor zo retro mogelijk houden, dus heb mij ook niet uitgeleefd aan de opties, maar er is meer dan zat te koop voor wie dat zoekt. Jammer genoeg meeste is achteraf monteren, dus gooi je goede onderdelen weg. Bij het orienteren, had ik bij een dealer gehoord dat een persoon nog voor 16.000 eraan ging versleutelen. Dan heb je een hele dure motor.
Rene, bedankt voor je verslag, Jimmy

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2020 19:30 10 nov 2020 20:19 door Rene Kilsdonk.
Rene Kilsdonk
Berichten: 415
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2767
Theo ik heb geen last gehad van de lage grondspeling maar ik heb die bochten ook niet gehad. Mannen als Ruud en Britsemmer zullen bij iedere bocht de grond kunnen raken. Het is een manier van rijden. De uitlaat in de Classic is inderdaad rond maar je kan die ook in een Fishtail krijgen. Ik raad je dan aan om door te sparen voor de Classic met alle opties. Later bijbestellen kost je een vermogen. de Floorboards zijn per stuk 282 dollar de afsluitbare tankdop 150 dollar en zo ga je door. Mijn advies zo compleet mogelijk kopen dus 2 krantenwijken erbij moet voldoende zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2020 19:18
Theo Vrouwenvelder
Berichten: 57
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2765
Maak ons maar jaloers René, wat een heerlijke rit moet dat zijn geweest !
Hoor graag van je of je ‘last’ hebt gehad van de kleine grondspeling.
Uit het instructiefilmpje dat je meestuurde maak ik op dat er ook een R1800classic is uitgebracht.
Daarbij viel op dat de uitlaat niet meer ‘fishtail’ zijn uitgevoerd.
Maar ik vind de classic uitvoering prachtig ogen.
Ik ga een extra krantenwijk nemen om voor deze classic te sparen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2020 23:16 10 nov 2020 10:32 door Rene Kilsdonk.
Rene Kilsdonk
Berichten: 415
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2764
Zo het was vandaag 9 november 2020 een prachtige dag voor een testrit op de R18, geweldige motor met een ongelofelijke power. Eigenlijk niets dan lof voor het rijden met zo een groot zwaar beest. Als je opstapt valt het eigenlijk direct op dat je een stuk lager zit dan op een R1200C . Dit merk ik als 185cm grote man direct, je moet even je voeten goed de weg laten zoeken naar de pedalen maar als dit gedaan is rij je weg zonder te beseffen dat dit ding 100 kg zwaarder is. Het laat zich echt makkelijk rijden echter wel opletten in de bochten met je voetsteunen. Ik mocht van de dealer Dusseldorp in Alkmaar, overigens een prachtige zaak met vriendelijke mensen, de middag gebruiken en heb dat gedaan zie bijgevoegd filmpje

Voor mij is dit een absolute Yes, wel moet er voor mij een beter zadel komen of ik moet dat bobberkit zadel eens proberen maar liefst wat hoger en veel zachter, een iets lagere voetsteun (waarschijnlijk floorboards want die zijn altijd iets lager) en een ander stuur dan dit model voor mij graag iets verder naar mij toe het Beachbar stuur. Dus nog even geduld tot alle optie er zijn en ik ook nog even kan sparen want er moeten natuurlijk wel diverse opties bij, cruisecontrole,achteruit,hillstartassistent,tassen,scherm, handvat verwarming en wie weet wat nog meer.
Alles bij elkaar toch gauw €33.000,00 hier een meer technies filmpje waar ik het volledig mee eens ben en zelf niets meer aan toe te voegen heb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 20:00 01 nov 2020 14:17 door Peter Olsthoorn.
Peter Olsthoorn
Berichten: 457
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2747
Nou het grote Cruiser nieuws is voor onze Patrick gebleven bij zijn proefrit op die fantastische R18, hij blijft na de trekking van de Staatsloterij lekker rondrijden op zijn R 1200 C . :woohoo:

Maar vandaag zijn we door BMW Motorrad weer getrakteerd op een Bavarian Soulstory aflevering 11, die ik jullie uiteraard niet wil onthouden.


Deze story wordt gevolgd door de introductie van de R 18 Classic het opvolgende model van the first edition hierin wordt eigenlijk het customize wat in de Heritage Lounge bij Simako BDM ons al werd verteld wat meer uit de doeken gedaan.


daarnaast ook op YouTube zijn vele filmpjes te vinden, deze met foto's b.v.



Eigenlijk ben ik ook wel een beetje benieuwd wie er nog meer heeft gereden met deze nieuwe "CRUISER" wat je ervaringen zijn, heb je dus proef gereden laat het hier even weten a.u.b.?

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 15:20 26 sept 2020 15:23 door Peter Olsthoorn.
Peter Olsthoorn
Berichten: 457
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2713


Hoezo een thuis gevoel. :woohoo:

Ben zo benieuwd hoe dat volgende week zal zijn in Elst en wat nou de verrassing zal zijn. :ohmy:

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2020 09:14 26 sept 2020 09:15 door Rene Kilsdonk.
Rene Kilsdonk
Berichten: 415
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2711
Jan dan moet je nog even geduld hebben denk ik, het huidige aanbod is niet erg toer vriendelijk. Buddy sit met logo voel je behoorlijk, dus lange ritten zitten er volgens mij niet in. Het harde zadel en de vering werken ook niet mee. Wat weer betekent dat er weinig km per jaar gereden zullen worden. Overigens hoorde ik een gerucht dat er al een terugroep actie komt om de vering iets hoger te maken zodat je niet bij iedere bocht met de steps aan de grond komt en iets wat meer veer uitslag krijgt wat rijden ook fijner maakt. Misschien is het Bobberkit zadel fijner. Maar het is wel een mooi stuk techniek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2020 22:05 25 sept 2020 11:38 door Jan Wildvank. Reden: Foto's toevoegen
Jan Wildvank
Berichten: 16
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2709
Ik heb vanavond een rit gemaakt op de R18, wat een machine. Geweldig!

Ik stond er echt van te kijken hoe makkelijk de motor reed, ik begreep dat er veel ondersteunde elektronica bij helpt.

Eerst maar even wachten tot iemand er de eerste 20k vanaf rijdt...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2020 17:29 27 okt 2020 13:30 door Rene Kilsdonk.
Rene Kilsdonk
Berichten: 415
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2708
Er is een Manual van de R18 te vinden in het Nederlands bij het topic Download Diversen, dit vind je bij Voor Leden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 20:23 15 sept 2020 12:49 door Rene Kilsdonk.
Rene Kilsdonk
Berichten: 415
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2659
Nou op 19 september as. Staan er bij een groot aantal BMW Motorrad dealers 2 demomodellen R18. Het schijnt dat er ook mogelijkheden zijn voor een proefrit. Ik ga na het weekend van de 19de mijn licht eens opsteken. Overigens zijn er reeds 2 op kenteken geplaatst. 1 op 31-07-2020 die €29.190,-- kost en een op 25-08-2020 die €29.544,-- heeft gekost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2020 11:36 25 aug 2020 11:43 door Peter Olsthoorn.
Peter Olsthoorn
Berichten: 457
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2650
Hebben jullie dit al gelezen en gezien, www.motor.nl/nieuws/bmw-blechmann-r-18-450-uur-maatwerk-tot-perfectie/

Met als laatste nieuws, www.motor.nl/nieuws/bmw-r-18-staat-vanaf-19-september-bij-de-bmw-motorrad-dealer/ dus hou een plaatsje in je agenda.

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2020 10:46
Olaf Woerden
Berichten: 8
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2634
Vanuit BMW (Duitsland) heb ik begrepen dat pas vanaf 22 september aanstaande er proefritten kunnen/mogen worden gemaakt.
Tijdens mijn vakantie heb ik een R18 zien staan, maar die was ook met hekjes afgeschermd in de showroom. Verkoper wilde hem ook niet starten of zo, het was een pre-productie exemplaar, volledig werkend en gelijk aan echte productie model, maar nog niet volledig via lopende band geproduceerd.die komen pas vanaf 22 sep.
Mvg
Olaf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2020 14:04
Rene Kilsdonk
Berichten: 415
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2633
Nou ik heb er al veel overgehoord, ik dacht zal eens een proefrit aanvragen maar dat wil maar niet lukken. Zouden ze hem wel willen verkopen bij BMW. Ook viel het mij op dat bij het samenstellen van een offerte er niet veel extra geld bijkomt als je veranderingen aanbrengt, enkel voor alarm en slot op tankdop kwam er geld bij wat ik eigenlijk vreemd vindt dat dit niet standaard is bij een motor van 28000 euro.
Ga het later nog eens proberen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2020 20:53 06 aug 2020 21:08 door Peter Olsthoorn.
Peter Olsthoorn
Berichten: 457
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2632
Er is weer een nieuwe aflevering van de a Bavarian Soulstory over de R18 dragster die ik jullie niet wil onthouden


Veel plezier ermee

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2020 12:18 08 juni 2020 15:03 door Rene Kilsdonk.
Rene Kilsdonk
Berichten: 415
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2568
Van Chris de Wolff ontving ik de volgende foto's en deze tekst. Zoals enkele weten woont en werkt hij in Zwitserland en daar stond de R18 bij de dealer Filmpje vind je Hier

Was vandaag bij de BMW dealer in Geneve en daar was de nieuwe R1800 tentoongesteld.
Leuk om te zien. Lage zit, weinig chroom, beetje nepkapjes aan de zijkant die de motorkop moet voorstellen en met een behoorlijk prijskaartje. Het geluid is bijna als een R1200c.


klik op bijlage en hij opent zich

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2020 17:30 06 apr 2020 17:50 door Peter Olsthoorn.
Peter Olsthoorn
Berichten: 457
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2468
Ja dat is smullen Rene, ik heb toch wel even gedacht zou het echt zo zijn dat ze HD in de Company erbij nemen.
Maar gelukkig (voorlopig nog?) geen gevrij met Trump maar de echte Duitse gründlichheit .

Na het kijken van de Soulstory 9 ook gewoon doorgaan met de vervolg filmpjes,
ze zijn allemaal echt geweldig om een indruk te krijgen van deze nieuwe toerbuffel vind ik.
We moeten wel in "spier" training want hij weegt volgens informatie in dit filmpje 345 kg :evil:

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2020 10:18
Olaf Woerden
Berichten: 8
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2467
De langverwachte onthulling van de R18 is geweest.
Duidelijk op de USA markt gericht, daar is prijs van basismodel $17,500
Terwijl het vergelijkbare model in NL maar liefst € 27,200 gaat kosten.....
Dat prijsverschil is niet enkel de bpm.

Maar heel slim gedaan door de verschillende modellen meteen op de markt te zetten, evenals het eenvoudig kunnen “customized” van de fiets door aansluitingen en kabelwerk eenvoudig te kunnen veranderen.
Zelf heb ik voorkeur voor model met grote stuurkuip, maar zal nog even doorsparen worden.

Naar ik aanneem gaat ons clubje de R18 toch ook omarmen als cruisers?
Ben benieuwd naar de eerste ervaringen
Groeten
Olaf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2020 10:03 04 apr 2020 11:56 door Rene Kilsdonk.
Rene Kilsdonk
Berichten: 415
Lees meer
Groot cruiser nieuws BMW #2466
Nou de R18 is er toch gekomen. Hij zal een beetje gaan kosten maar dan heb je een R18.
Met de nieuwe BMW R 18 voegt BMW Motorrad aan zijn Heritage line-up een oppermachtige cruiser toe. Niet eerder had een BMW motorfiets zoveel kenmerken van vroegere, roemruchte modellen. De styling van de R 18 is overduidelijk geïnspireerd op fameuze voorgangers, zoals de BMW R 5, en weerspiegelt de essentie van een motorfiets: puristisch, met ongecompliceerde technologie en een boxermotor als epicentrum van rijplezier, gecombineerd met ‘good vibrations’.

Met de nieuwe BMW R 18 voegt BMW Motorrad aan zijn Heritage line-up een oppermachtige cruiser toe. Niet eerder had een BMW motorfiets zoveel kenmerken van vroegere, roemruchte modellen – zowel technisch als in termen van design en styling. De styling van de R 18 is overduidelijk geïnspireerd op fameuze voorgangers, zoals de BMW R 5, en weerspiegelt de essentie van een motorfiets: puristisch, met ongecompliceerde technologie en een boxermotor als epicentrum van rijplezier, gecombineerd met ‘good vibrations’. Klassiek design ontmoet moderne technologie wat resulteert in een fascinerend totaalconcept – De R 18 biedt een rijbeleving die zowel gecultiveerd als zinnenprikkelend is.

De grootste BMW boxermotor aller tijden met altijd ruim voldoende koppel.
Een nieuw ontwikkelde tweecilinder boxermotor vormt het kloppend hart van de BMW R 18 – de ‘Big Boxer’. Met zijn imposante uiterlijk en bouwwijze oogt hij als de traditionele luchtgekoelde boxermotoren die een heel eigen en inspirerende rijbeleving bieden, al sinds 1923 toen BMW Motorrad begon met productie motorfietsen. De R 18 heeft de grootste in serie geproduceerde boxermotor ooit met een cilinderinhoud van 1.802 cm3. De krachtbron levert een vermogen van 67 kW (91 pk) bij 4.750 toeren per minuut. Tussen 2.000 en 4.000 toeren per minuut is altijd meer dan 150 Nm aan koppel voor handen. Deze immense trekkracht gaat gepaard met een vol en oren strelend uitlaatgeluid.

Dubbel wiegframe van stalen buizen en swingarm met cardan.
De BMW R 18 heeft een dubbel wiegframe van stalen buizen. BMW Motorrad heeft een traditie met dit frametype. Buitengewone productiekwaliteit en nauwgezette aandacht voor detail blijkt uit de haast naadloze lasverbindingen van de buizen en uit de gegoten of gesmede delen. Net als bij de legendarische BMW R 5 is er sprake van een swingarm met cardanaandrijving die in een authentieke stijl is opgebouwd met boutverbindingen.

Telescopische voorvork, cantilever veerunit achter, spaakwielen en schijfremmen.
De vering en demping van de BMW R 18 hebben geen elektronische instellingen. De telescopische voorvork en de centrale veerunit achter met progressieve demping en instelbare veervoorspanning verzekeren niettemin een superieure wielgeleiding en prima veercomfort. Net als bij de BMW R 5 schuiven de bewegende vorkbenen in een omhullende kraag. De veerbenen hebben een diameter van 49 millimeter. De veerweg voor bedraagt 120 millimeter en achter is die 90 millimeter. Het remsysteem van de nieuwe BMW R 18 opereert met dubbele schijven voor en een enkele schijf achter met vaste vierzuiger remklauwen. De spaakwielen dragen in hoge mate bij aan de stijlvolle heritage look.

Uitgebalanceerde ergonomie voor optimale controle.
In lijn met de BMW Motorrad filosofie heeft de BMW R 18 voor een cruiser relatief ver naar achteren geplaatste voetsteunen achter de cilinders. Deze positie zorgt voor een relaxte zithouding en voor optimale controle over de motofiets.

Drie rijmodi, ASC en MSR verhogen rijplezier en veiligheid. Reverse Assist en Hillstart Control optie.
De nieuwe R 18 heeft standaard drie rijmodi ‘Rain’, ‘Roll’ en ‘Rock’ – wat ongebruikelijk is in dit segment. Standaard is eveneens ASC (Automatic Stability Control, uitschakelbaar), dat in hoge mate bijdraagt aan de veiligheid. Verder heeft de R 18 standaard het motorkoppelregelsysteem MSR om wielslip bij acceleratie, bijvoorbeeld op nat of glad wegdek, te beteugelen. Opties zijn onder meer de elektrische achteruitrijhulp Reverse Assist en Hill Start Control dat assisteert bij het vanuit stilstand wegrijden op een helling.

De nieuwe R 18: iconische styling opnieuw geïnterpreteerd, met een robuust ogend frame, moderne technologie en authentieke materialen.
De R 18 showt op meesterlijke wijze de iconische styling van motorfietsen van weleer. Puristisch design tekent zich af in talrijke elementen die zijn geïnspireerd op klassiekers zoals de BMW R 5. Het dubbele wiegframe, de druppelvormige tank, de ‘open’ cardanas en de gepenseelde witte biezen op de lak (optie af fabriek) stammen van de legendarische boxer uit 1936. Het klassiek ogende bodywork van de R 18 is net als vroeger van metaal gemaakt. Ook het uiterlijk van vering en demping stamt van de R 5. Samen met de dubbelzijdige swingarm en de cantilever veerunit achter is het robuust ogende rijwielgedeelte van de R 5 visueel perfect vertaald naar de moderne tijd.

De BMW R 18 First Edition: exclusieve lak en chroom.
BMW Motorrad introduceert de R 18 wereldwijd als exclusieve R 18 First Edition. De First Edition onderscheidt zich door de klassieke zwarte lak met de gepenseelde witte biezen. Andere opvallende zaken zijn de vele chrome elementen, een badge in het zadel en een ‘First Edition’ chromen opdruk op de zijschilden.

Design biedt optimale mogelijkheden voor customising en personalisatie.
De BMW R 18 is van huis uit ontworpen voor personaliseren. De hele layout van de motorfiets is daarop gericht. Zo is het achterframe gemakkelijk te verwijderen en zijn delen eenvoudig te demonteren. De bevestigingspunten van hydraulische leidingen voor remmen en koppeling en de kabels maken het eenvoudig om een hoger of lager stuur inclusief bijpassende leidingen en kabels te monteren. De cilinderkopdeksels en de cover aan de voorzijde van het motorblok zijn eveneens eenvoudig uitwisselbaar.

Customising parts en Roland Sands designcollecties ‘Machined’ en ‘2-Tone Black’.
De uitgebreide range van BMW Motorrad Accessories biedt liefhebbers een scala aan mogelijkheden voor personalisatie. Zo zijn er twee verschillende designcollecties van gefreesde aluminium delen direct bij de marktintroductie beschikbaar: ‘Machined’ en ‘2-Tone-Black’. De designcollecties zijn samen met Roland Sands Design ontwikkeld.

Co-branding met beroemde merken: BMW Motorrad en Mustang Seats en ook Vance & Hines uitlaatsystemen ‘Made in USA’.
Voor het accessoire- en customising programma van de nieuwe R 18 heeft BMW Motorrad ook samengewerkt met Roland Sands Design en andere bekende leveranciers. De Amerikaanse fabrikant Mustang Seats levert diverse kwalitatief hoogwaardige met de hand gemaakte zadels. Samen met specialist Vance & Hines zijn specifieke uitlaatsystemen ontwikkeld.

De highlights van de nieuwe BMW R 18:

Iconische styling met authentieke materialen ontmoet moderne technologie.
Grootste BMW boxermotor ooit met een inhoud van 1.802 cm3.
Vermogen 67 kW (91 pk) bij 4.750 tpm, maximum koppel 158 Nm bij 3.000 tpm.
Meer dan 150 Nm beschikbaar van 2.000 tot aan 4.000 tpm.
In openlucht draaiende cardanas zoals bij klassieke modellen.
Vakkundig gemaakt dubbel wiegframe van stalen buizen.
Dubbele swingarm achter van robuust design.
Telescopische voorvork met kragen en cantilever veerunit achter met progressieve demping.
Uitgebalanceerde ergonomie voor relaxte zithouding en optimale controle.
Schijfremmen voor en achter en spaakwielen.
State-of-the-art LED verlichtingstechnologie in klassieke vorm.
Adaptieve bochtenverlichting voor betere verlichting van de weg in bochten (optioneel).
Klassiek gevormde ronde tellers met geïntegreerd display.
Keyless Ride of gebruiksvriendelijk via remote control.
Standaard drie rijmodi, ASC en MSR.
Reverse Assist voor gemakkelijk manoeuvreren en Hill Start Control (beide optioneel).
BMW R 18 First Edition: exclusieve look dankzij zwarte lak met witte biezen en chromen delen.
Uitgebreid scala aan extra uitrustingen en Original BMW Motorrad Accessories evenals een specifiek voor de R 18 ontworpen Ride & Style Collection.

www.bmw-motorrad.nl/nl/modellen/heritage/r18.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.724 seconden
Naar boven