U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

Allemaal bedankt.

09 juni 2019 22:04
Bert-Jan Warbroek's Profielfoto
Bert-Jan Warbroek
Onderwerp Auteur
Allemaal bedankt. #2007
Peter bedankt voor de mooie woorden nu weet ik zeker dat ik graag nog een keer als gastrijder mee kom met een rondje.

Jou woorden staan wel symbool van de sfeer binnen de club. Iedereen is gelijk en word geaccepteerd.

Ik kijk dan ook terug op een goeie en fijne tijd met deze club!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2019 18:53
Peter Olsthoorn
Lees meer
Allemaal bedankt. #2006
Ik heb je al persoonlijk gesproken en bedankt, maar dubbel is eens zo dik zeggen ze hier.
En jij (jullie) verdienen het ook om bedankt te worden voor jullie tijd en inzet bij onze BMW Cruiser club, je was niet alleen enthousiast over jullie motor maar ook over het club gebeuren.
Je reageerde positief op ons verzoek om eens een keer iets te gaan organiseren in Friesland, want dat wilde wij zo graag.

Je flanste binnen korte tijd een geweldige rit in elkaar en stelde jullie huis open, waarbij Pedro zijn vrouw, Hans en mijn persoon werden vorstelijk door jullie ontvangen voor een verkenningsrit .
We reden met open monden door het Friese land en jullie uitleg over de route was verrassend, want vaak hadden wij niet in de gaten hoe dicht we naast een voorgaande weg reden.
Het werd tenslotte een route van 125 km waarbij start en eind punt hemelsbreed nog geen 12 km uit elkaar lagen, top scouting werk Bert Jan.
En om niemand spoorzoeker te laten worden kwam je zelf met hele goed tips voor het navigeren.

Dat het weer op die zaterdag 13 april niet helemaal mee werkte, mocht de pret niet drukken.

Daarnaast was je ook regelmatig te vinden op het forum, waarbij je als techneut en ervaren treinen man een prima inbreng had.

Bert Jan en Elske wij "Cruiser Owners" zijn jullie niet alleen grote dank verschuldigd maar we zullen jullie ook node gaan missen.
Want zulke actieve en betrokken leden hebben we eigenlijk nog niet zo veel gehad, ik hoop dat jullie voorbeeld vervolg gaat krijgen zodat we kunnen blijven genieten van ons "club gebeuren"

We hebben geen kwalificaties in onze club, maar jullie waren toppers, inderdaad als we weer eens in jullie buurt zijn nodigen we jullie graag uit als gastrijders.
Tot ziens blijf ons volgen zoals Rene ook al zei , veel plezier en veilige kilometers met de 1300 GT, wel weer een BMW gelukkig.:ohmy:

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat
Bijlagen:

09 juni 2019 11:42
Bert-Jan Warbroek
Onderwerp Auteur
Allemaal bedankt. #2003
Ik heb zojuist Peter ook gesproken en als er een leuke minimeet is en het komt uit, dan sluit ik graag aan...

Nog even een pic van mijn nieuwe bike..

Bijlagen:

09 juni 2019 11:22
Philip Groenendijk's Profielfoto
Philip Groenendijk
Allemaal bedankt. #2001
Bert-Jan, heel veel km plezier op je nieuwe motor, uiteraard is de R1200C een mooie cruiser, maar dit is ff wat anders, zeer mooie bike.

09 juni 2019 09:48
René Kilsdonk
Lees meer
Allemaal bedankt. #2000
Jammer want een mooier motor dan een cruiser kan je niet hebben maar evengoed veel fijne kilometers op je nieuwe motor. En als niet lid kan je natuurlijk altijd nog een gedeelte van de website bezoeken en op het gastenboek in het forum reacties plaatsen. Je mag zelfs meerijden op de MiniMeetings.
gr Rene

09 juni 2019 08:17 09 juni 2019 08:18 door Bert-Jan Warbroek.
Bert-Jan Warbroek
Onderwerp Auteur
Allemaal bedankt. #1999
Om maar met de deur in huis te vallen;
Ik heb een andere motor gekocht.

Het zat er al een tijdje aan te komen, maar goed nu is het dan ook gebeurt. Ik merkte dat ik wendbaarheid en kracht miste. En dat was nooit genoeg aanwezig om actief op zoek te gaan naar een andere fiets, maar soms loopt het leven nou eenmaal zo.

We liepen bij motorplaza (BMW dealer) en daar stond een motor waar zowel de vrouw als ik wel een beetje van onder de indruk waren, goeie kleur, mooi model....
Van het een kwam het ander en na een proefrit was het eigenlijk al wel duidelijk..
ik kreeg goed geld voor mijn motor terug..
Ik heb nog een paar dagen getwijfeld maar uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en is het een BMW K1300GT geworden

Alhoewel ik er natuurlijk blij mee ben betekend dit wel dat ik geen cruiser meer heb ik ook niet meer lid kan zijn van de club...

In ieder geval iedereen die ik heb mogen ontmoeten bedankt voor de leuke tijd en wie weet zien we elkaar nog eens ergens.

Tijd voor maken pagina: 0.432 seconden
Naar boven