U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

Wie o Wie

28 mrt 2020 15:55
Peter Olsthoorn
Meer
Wie o Wie #2454
Net wat Rene zegt het is niet per se nodig om met de voetsteun aan de grond te komen, maar het kan.
Misschien straks een keer op de rijvaardigheids- training, dan zou de instructeur het wel een keer voor kunnen doen.:woohoo:

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2020 14:25
Rob Vonk
Meer
Wie o Wie #2451
Ik ga zeker een keer mee, die voetsteunen zal nog wel even duren ja, maar met mijn vorige/laatste motor (Harley) was het een uitdaging om bij rotondes en haarspeldbochten even een vonkenspoortje te trekken

28 mrt 2020 11:51
Rene Kilsdonk
Meer
Onderwerp Auteur
Wie o Wie #2450
Je bent altijd welkom, op evenementen zoals najaar en voorjaarsrit en ook erg leuk de minimeetings. De voetsteunen op de grond is echt niet voor iedereen weggelegd hoor daar hoef je niet op te oefenen.

28 mrt 2020 11:39
Rob Vonk
Meer
Wie o Wie #2448
Hij ziet er inderdaad nog prima uit ( minimale plekjes op de velgen) heeft nu 36.000 km gereden is van 2001. Heb hem sinds najaar 2019. Toen ik hem kocht liep 'ie niet zo lekker, na een grote beurt bij Motoport Hillegom gaat 'ie nu prima. Ik doe graag een keer een ritje mee. Ik ben ook niet zo'n hele snelle rijder hoor, ik moet de motor echt nog beter leren kennen, ik heb ook een behoorlijke tijd niet gereden, dus het zal nog wel even duren voordat ik de voetsteun aan de grond krijg :-).

28 mrt 2020 09:56
Rene Kilsdonk
Meer
Onderwerp Auteur
Wie o Wie #2447
Rob de motor ziet er nog als nieuw uit, staat er veel op de teller? Misschien kan je dan als we weer mogen toeren eens een keertje mee. De ritjes zijn vaak veel korter dan wat jij dan gisteren hebt gereden. Ook wordt er rekening gehouden met de wat minder snelle rijders door ons systeem van volgen.
gr en tot een volgende keer

28 mrt 2020 08:45
Rob Vonk
Meer
Wie o Wie #2445
Dat klopt, dat was ik. Mijn eerste wat langere tocht op de Cruiser (235 km)
Begin de motor nu een beetje te kennen, rijdt niet verkeerd

27 mrt 2020 18:17 27 mrt 2020 18:34 door Rene Kilsdonk.
Rene Kilsdonk
Meer
Onderwerp Auteur
Wie o Wie #2443
Je komt ze niet vaak in het wild tegen maar vandaag 27 maart 2020 stond ik even stil naast een R1200C zwart, volgens mij van Rob Vonk. Zag er heel goed onderhouden uit.

Bijlagen:

Tijd voor maken pagina: 0.245 seconden
Naar boven