Beste Cruiservrienden, bij deze zet ik mijn dame te koop.
De motor is uit Duitsland ingevoerd, is van 2002 en de kleur is grijs metal. verkeerd in goede staat maar heeft natuurlijk gebruikssporen. Heeft wat schade opgelopen doordat een automobilist hem heeft om gereden toen hij geparkeerd stond. De banden zijn nog goed voor enkele duizend kilometers. Er zitten dingen opgebouwd die er niet standaard op zitten zoals ,,tweede licht,, op het topkoffer, valbeugels voor de zijkoffers ( te laat geplaatst ), mistlampen en een vorstindicator, dit voor de doorrijder. Zadel verwarming, radio-cd installatie. Remvloeistof is in mei vernieuwd, bij deze motoren heel belangrijk en de remblokjes verleden jaar. Nummerplaatverlichting is omgebouwd naar LED omdat het originele halogeenlampje vaak stuk gaat, de motor in storing zet en vaak helemaal in zijn houder zit vast gesmolten. Er zitten ,, risers,, op zodat het stuur comfortabeler staat, voor mij toch. De V-riem voor de alternator is 2 jaar oud. Gelijkvormigheid attest is aanwezig. Is momenteel een Belgische motor.[strike][/strike]
Ik vraag 6500,- euro.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.