logo

Header BMW Cruiser Owner Group
Laatste nieuws BMW Cruiser Owner Group

Promotor test Montauk

Beantwoord door in topic Promotor test Montauk

19 sep 2023 08:47 - 19 sep 2023 08:48 #4036
Hallo Jan,
Wat fijn dat het nu compleet is dan is jouw kennis sneller geweest dan die van mij die nog tot eind september op vakantie is.
Maar kan jij nu niet het hele artikel opnieuw scannen en dan uploaden op de website?
Doe het dan wel onder een iets andere naam, dan kan in een later stadium het oude artikel worden verwijderd door onze webbeheerder Rene Kilsdonk.
Ik denk dat het zo ie zo goed is om het hele artikel op te sturen naar contact@bmwcruiser,nl .
Laatst bewerkt 19 sep 2023 08:48 door .

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Beantwoord door Jan Voskuilen in topic Promotor test Montauk

18 sep 2023 18:56 #4035
Hallo Peter,

Via een kennis bij de ANWB heb ik de ontbrekende laatste pagina gekregen van de Promotor test van de BMW R1200 C Montauk.
Omdat de jaargang was ingebonden, kon deze pagina niet worden gescand, maar wel worden gefotografeerd. Gelukkig is de tekst nog goed te lezen. Ik heb de pagina toegevoegd aan het incomplete artikel.
Naar wie kan ik het nu complete artikel e-mailen, zal het bij de Downloads kan worden vervangen?

Vriendelijke groet,

Jan Voskuilen

Beantwoord door in topic Promotor test Montauk

07 aug 2023 18:05 - 07 aug 2023 20:27 #3990
Hallo Jan,
Wanhoop niet ik heb een paar lijntjes uitgezet om die ontbrekende pagina's te vinden.
Je hoort er binnenkort van. 
Laatst bewerkt 07 aug 2023 20:27 door .

Beantwoord door John Smits in topic Promotor test Montauk

04 aug 2023 14:01 #3982
Mijne heren,
Helaas heb niet het vervolg van de test, waarschijnlijk is er iets mis gegaan met het scannen van het artikel.
De originele Promotor heb ik niet meer.

Groetjes,
John Smits

Live to ride, ride to live!

Beantwoord door René Kilsdonk in topic Promotor test Montauk

03 aug 2023 18:10 - 04 aug 2023 09:47 #3981
Jan ik weet niet waarom er slechts een paar pagina's beschikbaar zijn. Het plaatsen van deze brochure of routes etc gebeurd door leden zelf en niet door administrator. Misschien is er tijdens het uploaden iets fout gegaan of er was er gewoon weg niet meer beschikbaar. Je kan misschien in dit geval een mail sturen naar John Smits die heeft het een aantal jaar geleden op de site geplaatst.
Laatst bewerkt 04 aug 2023 09:47 door René Kilsdonk.

Promotor test Montauk werd gestart door Jan Voskuilen

03 aug 2023 12:12 #3980
Ik kwam er pas achter dat je op onze site een test van Promotor kon downloaden over de BMW R1200 C Montauk.
Een leuk artikel, maar het artikel was niet compleet. Na vier pagina's hield het plotseling op, terwijl het artikel nog doorliep.
Is het misschien nog mogelijk om het volledige artikel op de site te zetten?

Tijd voor maken pagina: 0.800 seconden