logo

Header BMW Cruiser Owner Group
Laatste nieuws BMW Cruiser Owner Group

Jouw Gegevens (Profiel)

Beantwoord door Vital Erlingen in topic Foto

22 jan 2024 15:58 #4159
Beste cruiservrienden

Bijna 1/3 van de leden heeft nog geen foto in de ledenlijst.ik heb tijdens onze najaarsrit een foto laten maken door Peter.dus maak een foto of laat hem maken tijdens een volgende rit,die verschijnt dan in het smoelenboek en die kan je dan downloaden naar de ledenlijst.het zou fijn/leuk zijn als je Bij iedereen een gezicht kan plakkken.dan leer je langzaamaan de leden kennen.hou het veilig en tot in het voorjaar

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Jouw Gegevens (Profiel) werd gestart door Peter Olsthoorn

11 jan 2024 19:59 - 13 jan 2024 17:30 #4155
Ik wil graag even jullie aandacht vragen voor jullie profiel op onze/jullie BMW Cruiser website.
In de nieuwsbrief die jullie aan het begin van het jaar hebben ontvangen stond dan ook de vraag om dit profiel nog eens na te kijken of alle velden zijn ingevuld? 

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

We krijgen namelijk ook wel eens de vraag hoe ziet jullie ledenbestand er uit, dan wordt er vaak gezegd grijs en begin kalend, maar als ik nu naar die 171 kijk zie ik 87 boven de 60 jaar, 25 jonger maar ook 60 onbekend.
Maar ik zou trotser zijn door te zeggen we zijn met 171 waaronder 8 dames, het oudste lid  is 82 de jongste 33 jaar maar een juist beeld is het niet.
Dus graag, loopt het even na, eerst even inloggen en je kan het zelf aanvullen of corrigeren.

En wil je samen met je motor in het smoelenboek, stuur dan even een foto van jou samen met je motor naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. heb je moeite met het maken van een goede foto, vraag het dan bij een evenement eens aan een van onze fotograven. 

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat
Laatst bewerkt 13 jan 2024 17:30 doorPeter Olsthoorn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.931 seconden