logo

Header BMW Cruiser Owner Group
Laatste nieuws BMW Cruiser Owner Group

De tank is leeg

Beantwoord door Jan Voskuilen in topic De tank is leeg

20 nov 2024 19:22 #4356
Peter,

Eeuwig zonde dat je de club om bepaalde redenen hebt verlaten.
Je was het oliemannetje tussen de tandwielen van de club en zulke oliemannetjes zijn onmisbaar voor het goed draaiend houden van een club als deze..
Jammer dat het zo gegaan is, want ik bewonder vooral je inzet en vindt dat je het altijd perfect hebt gedaan.

Groet,

Jan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Beantwoord door Paul Wenselaar in topic De tank is leeg

04 nov 2024 21:09 #4355
Peter, ik respecteer je beslissing zeker, maar voor mij verlaat een vriend ons clubje en daar baal ik behoorlijk van.
Het ga je goed en ik hoop, dat wij nog veel fijne km samen mogen gaan toeren. We houden contact.
Met vriendschappelijke groet, Paul.
Paul W

Beantwoord door Michiel Kruijver in topic De tank is leeg

02 nov 2024 15:15 #4354
Beste Peter,

Héél vervelend, jij was één van de redenen om lid te zijn/blijven van de club, je was het gezicht en de stem van de club. Jij was degene die altijd reageerde en actief was op het forum. Ongetwijfeld zal de club je enorm missen, wij in ieder geval.

H&M

Beantwoord door Henk van der Lende in topic De tank is leeg

02 nov 2024 09:30 #4353
Dit vind ik echt klote dat Peter op deze manier de club verlaat. 
Hij is altijd degene die altijd alles goed regelde .
En er in het hele land bij was.
bedankt Peter voor de inzet al die jaren 

Beantwoord door in topic De tank is leeg

01 nov 2024 22:01 #4352
Hallo Geert het is nu niet zo dat gebeurd n.a.v. dit ene verslag hoor.
De laatste tijd zijn er meer van dergelijke dingen gebeurd die m.i. het clubgebeuren hebben ondermijnd en eigenlijk van binnenuit de de samenhang hebben verkleind.
Dat heeft mij zeer gedaan en heb daarbij te weinig steun ondervonden binnen de "Owner Group"

Beantwoord door Geert Egberts in topic De tank is leeg

01 nov 2024 20:50 - 01 nov 2024 21:27 #4351
Wat jammer dat er binnen een groep van unieke motors een discussie is ontstaan over het wel dan niet plaatsen van iemands persoonlijke uitje met zijn vrienden.
Een verslag hiervan doen alsof het een evenement was snap ikzelf ook niet want het was een vriendentour en geen Cruiserrit 
Stoor me hier persoonlijk minder aan maar begrijp het wel dat andere Cruiserleden  hier vragen of opmerkingen over hebben
Maar laat het gaan, onenigheid binnen zo'n mooi clubje kan het toch niet waard zijn. 
Even een bakje koffie samen en het is weer klaar toch?

Vindt het SUPER jammer dat je dit besluit hebt genomen want als  er 1 iemand is die zich CRUISER mag noemen ben jij dat,  met je hart van goud en grote club inzet

Laatst bewerkt 01 nov 2024 21:27 door Geert Egberts.

Tijd voor maken pagina: 0.839 seconden