U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

Leden contact

08 sept 2019 15:35 25 sept 2019 08:35 door Peter Olsthoorn.
Peter Olsthoorn
Meer
Onderwerp Auteur
Leden contact #2167
Ik heb het eerder al eens in andere topics aangehaald, als je eens ergens anders wilt rijden dan in je eigen woonomgeving, ga eens te rade bij een van je mede club leden.
Kijk eens in het ledenoverzicht en maak je keus.
Ik heb daar al vaak hele leuke tochtje daardoor kunnen maken de laatste jaren, voorbeelden te over.

Mijn laatste wil ik wel met jullie delen.

Zoals altijd heb ik best wel contact met onze clubleden, zo ook met de familie Wolf, al in Bitburg Duitsland vorig jaar bij de Internationaal meeting.
Door de tijd heen werd dat toch steeds beter, het kwam zelfs tot een uitgebreid advies in het forum over een schakelaar.

En later kwam het ook tot gezamenlijk reizen naar Wales voor weer een Internationale meeting, ook hier kwam weer het samen rijden aan de orde en omdat ik wel vaker in Zwitserland ben om te wandelen kwam het tot een afspraak.

Dus ik deze week naar Lausanne en de rest zien jullie in de foto's we hebben heerlijk samen gereden over de wegen die Chris natuurlijk goed kent in zijn "woonomgeving".
En ik heel blij dat ik weer eens ergens kan rijden wat voor mij moeilijker uit te zoeken is.

Anders om heb ook al meerde ritten in mijn omgeving gemaakt met clubleden en van enkele maakte ik er een Mini Meeting van.

Chris en ik zijn het dan ook eens dat dit een Win Win situatie en voor beide een toevoeging is aan ons motor en "club" plezier.

Heb je dus de mogelijkheid om eens ergens anders te gaan rijden, zoek dan eens in jullie eigen club omgeving en maak contact en afspraken.
Chris heeft in elk geval aangegeven, laat ze maar contact met mij maken , we vinden altijd wel een mogelijkheid om te rijden in Zwitserland/Frankrijk. :lol:
Het is meer dan de moeite waard en je BMW Cruiser wordt steeds mee je vriend/in.

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.189 seconden
Naar boven