U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

WA Meeting

06 mrt 2020 21:46
Paul Wenselaar
Meer
WA Meeting #2399
Jammer, dat het goede initiatief van René zo snel gezonken is.
Alhoewel, er zijn nog veel leden in de Whatsapp groep gebleven.
Wat mij betreft, graag een app bericht als iemand een stuk gaat rijden. Ik haak graag aan als het uitkomt.
En René bedankt voor deze zinvolle actie.

Met vriendelijke groet, Paul

Paul W

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 16:41 06 mrt 2020 16:56 door Peter Olsthoorn.
Peter Olsthoorn
Meer
WA Meeting #2398
Ik vind het ook jammer, ik heb echt het gevoel dat "sommige" onder ons dachten dat het om een algemene BMW cruiser app ging. Maar echt mensen René had echt goed uitgelegd, deze app slechts voor het aangeven van een Meeting.
Dus ik begrijp echt de teksten van enkele heren en dames niet.
Want die teksten kan je toch ook elders kwijt.
Je wordt m.i. ook echt lijp van dergelijke teksten op groep apps.

Het blijft echt jammer want het is/zou een prima platform zijn om daardoor elkaar te gaan ontmoeten, want helaas is het aantal "leden"lezers van onze website minder als het aantal gast lezers.:evil:
De telefoon wordt immers veel vaker gebruikt.

Maar nu dan wel graag een M M aanmaken als je wil toeren met andere, of even op de ledenlijst de app adressen op zoeken in jouw provincie/ buurt.
Succes en tot 19 april in Noord Holland, dat wordt echt weer een "kampioensrit " kleine" motorweggetjes.

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat

05 mrt 2020 22:37
Rene Kilsdonk
Meer
Onderwerp Auteur
WA Meeting #2397
Na toch regelmatig te hebben uitgelegd waar de whatsapp voor gebruikt kon worden heb ik de groep stop gezet. Helaas werd hij te vaak verkeerd gebruikt en gaan mensen zich er aan storen waardoor de groep steeds kleiner werd. Sorry voor de overlast mijn bedoeling was anders dan waarvoor hij gebruikt werd.

05 mrt 2020 12:59
Jan Kruse
Meer
WA Meeting #2396
Rene zet mij er dan maar bij. Toevallig heb ik gisteren mijn mobiele nummer ingevuld.

05 mrt 2020 08:33 05 mrt 2020 09:31 door Rene Kilsdonk.
Rene Kilsdonk
Meer
Onderwerp Auteur
WA Meeting #2395
Jan iedereen die een 06 heeft ingevuld bij zijn profiel heeft een groeps app ontvangen. De donderdag die je aanhaalt was fictief. Inderdaad was er voor dat de whatsapp verstuurd werd nog niets gemeld, de whatsapp ging namelijk te vroeg online. Wat betreft het bladeren kan je volgens mij altijd in het forum blijven. Althans bij mij wel. PS mocht je opgenomen willen worden in de app laat het me even weten.

04 mrt 2020 23:56
Jan Kruse
Meer
WA Meeting #2394
He Rene,
Dit bericht komt voor mij uit de lucht vallen. IK zie alleen dit bericht maar er wordt gesproken over een whatsapp groep alsof dit iets bekend zou moeten zijn .(zoals afgelopen donderdag..?) Echter ik kan er op de site geen enkel eerder bericht over dit onderwerp vinden. Het idee lijkt mij wel trouwens wat. Het valt mij trouwens op dat ik niet meer kan bladeren in het forum . Ik kan vanaf pagina 1 niet naar de volgende pagina bladeren. Dan moet ik eerst weer naar het hoofdmenu gaan. Is dit een probleem van de site of heeft dit te maken met de laatste update van Microsoft?

10 feb 2020 15:46 10 feb 2020 16:02 door Rene Kilsdonk.
Rene Kilsdonk
Meer
Onderwerp Auteur
WA Meeting #2356
Voor de gene die niet begrepen hebben wat de bedoeling van de Groep Whatsapp is.
Het is vrij eenvoudig

Wanneer je nu zoals afgelopen donderdag, het was toen prima motor weer een stukje wil gaan rijden en je beslist dat pas op de dag zelf dan is het te laat omhiervoor een evenement aan te maken als je met meerder mensen zou willen rijden. Als alternatief kan je dan ergens afspreken. Hieronder een voorbeeldje

Je weet dat je bijvoorbeeld om 13.00 uur in de Gouden Karper in Rustenburg bent voor een bakkie of broodje.
Je stuurt dan als je weg gaat een whatsapp naar de groep met enkel volgende tekst. Niet meer en niet minder. Alle andere communicatie moet je niet doen want iedereen krijgt dit en is totaal niet belangrijk. Je kn hier op de site communiceren.

13.00 uur Gouden Karper Huigendijk 3 1645 RD Rustenburg.

Dit is de enige tekst die je mag plaatsen en enkel alleen op de dag van de meeting.

Dan kan je als je je bericht hebt ontvangen zelf kijken wat je doet. Ga je naar Rustenburg of niet, je weet dat er in ieder geval 1 cruiser om 13.00 uur aanwezig is. Waar je vervolgens tijdens het bakkie beslist wat je verder doet gezellig samen of met meerdere nog stukje rijden, de middag nog even vol kletsen en dan weer naar huis of gewoon na de koffie weer je eigen weg gaan.

Het voordeel hiervan is dat wanneer je twijfelt of je wel of niet wil gaan rijden en waar je dan naar toe zou willen je nu een doel extra hebt.
Ander voordeel is dat je als lid zelf kan bepalen of je hier aan wilt meedoen je kan immers de groep verlaten.

DUS SVP NIET COMMUNICEREN VIA DE WHATSAPP

EN mocht je geen whatsapp ontvangen hebben en toch wil meedoen of je hebt je al afgemeld en wil toch weer meedoen mail even naar

Tijd voor maken pagina: 0.203 seconden
Naar boven