U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

Voorjaarstocht 29-05-2021

31 mei 2021 12:11 31 mei 2021 12:14 door Peter Olsthoorn.
Peter Olsthoorn
Lees meer
Onderwerp Auteur
Voorjaarstocht 29-05-2021 #3004
Bedankt voor alle bedankjes (ben er verlegen van) , maar ik wil toch echt wel benadrukken dat het "organiseren" van (dit) een evenement echt een samenwerking is van meerde mensen. En vandaag viel al die inzet van deze mensen perfect samen, en werd het die leuke dag.
Een man is eigenlijk nog niet genoemd, Harrij Borst de organisator van onze laatste rit in 2019 in de Kop van Noord Holland, hij coördineerde de beide lunch plekken in Kolhorn.

Overigens bedankte beide eigenaren van deze bedrijven mij voor het prettige samenzijn met onze Motards, die kunnen we dus weer in onze zak steken. En hopen op een tot ziens. :lol:

In het verlag lees ik 46 motoren en op mijn inschrijflijst had ik er maar 43, dus je ziet ook maar ik zie ondanks mijn lengte (of leeftijd :dry: ) op zo'n dag misschien ook nog wat over het hoofd.:woohoo:
Gelukkig zijn alle hesjes retour hoor, want bij van Beek auto in Heemskerk melde zich toch meer motoren als gedacht.

Zo dit is nu klaar, de focus nu op naar onze technische dag in Weert.

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2021 09:20
Jimmy Padmos
Lees meer
Voorjaarstocht 29-05-2021 #3003
Bij deze wil ik allen bedanken voor een geslaagde rit. Het was mijn eerste rit met een club. Mijn doel was eens toeren in een omgeving waar ik nooit rijd. Dat is goed geslaagd. Leuk meerijden in een nieuwe omgeving.
Op naar de volgende rit!

Jimmy.

30 mei 2021 11:45
René Kilsdonk
Lees meer
Voorjaarstocht 29-05-2021 #3002
Heren organisatie het was weer geweldig en zie al uit naar de volgende evenementen de Jubileum rit en de Najaarsrit in de Achterhoek.
bedankt

29 mei 2021 22:42
Jan Markus
Lees meer
Voorjaarstocht 29-05-2021 #3001
Peter en allen die vandaag een bijdrage geleverd hebben aan deze mooie dag, heel hartelijk bedankt. Ik heb zeer van alles op deze heerlijke dag genoten, te danken aan jullie inspanningen. Dank!

29 mei 2021 22:02 30 mei 2021 11:43 door René Kilsdonk.
Peter Olsthoorn
Lees meer
Onderwerp Auteur
Voorjaarstocht 29-05-2021 #3000
Ik wil graag iedereen bedanken voor zijn inbreng deze dag, het was er echt zo een waarin alles klopte.
De samenwerking verliep m.i. overal op rolletjes bij de start koffie en warme koeken een prima toertocht kundige navigators die toch 43 motoren door de regio hebben begeleid.
Een warm welkom bij de lunch en smakelijk eten, misschien een beetje rommelige after dronk maar deze dag verdiend voor mij minstens een negen.
En als ik toch echt een minpunt moet aanwijzen was het de temperatuur, die had best wat hoger mogen zijn, zeker eind Mei had ik dat wel verwacht.
Maar daar geven we gewoon Noord Holland de schuld van want hier thuis bij ons in Wateringen had de hele dag de zon geschenen.:evil:

Op naar de technische dag.:woohoo:

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat

Tijd voor maken pagina: 0.254 seconden
Naar boven