U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

MM De Peel

17 juni 2022 08:59
René Kilsdonk
Lees meer
MM De Peel #3531
Sjaak nog bedankt voor de prachtige rit

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2022 13:55 15 juni 2022 14:05 door Peter Olsthoorn.
Peter Olsthoorn
Lees meer
MM De Peel #3525
Jammer jammer jammer dat die Peel route voorbij is, wat heb ik genoten. Ik kan het niet genoeg zeggen Sjaak & Co hartelijk dank, het was toppie :woohoo:

Maar nu ook de foto's en het verslag erop staan, zien jullie dat ik ook "kritisch" was over de positie van de zgn. wegwijzers.:evil:
Maar ik bedoel het opbouwend hoor, dus ik hoop op feedback van jullie ook wel een reactie genoemd.
Dus kom op ermee geef hier jullie visie op dit fenomeen.

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat

11 juni 2022 19:24
Peter Olsthoorn
Lees meer
MM De Peel #3503
Goh, Paul wat jammer hadden we eindelijk kennis kunnen maken. :ohmy:
Is het dan misschien leuk om 2 juli mee te rijden met ons in de sponsorrit van Wheels4Freedom? :woohoo:

Je verliest je balans
Als je stil staat

10 juni 2022 10:45
Paul Preller
Lees meer
MM De Peel #3502
Hé hallo, ik moet me helaas afmelden voor morgen, jammer ik had er veel zin in. Volgende keer beter.Veel plezier iedereen morgen.

Groeten Paul Preller

09 juni 2022 19:37
Peter Olsthoorn
Lees meer
MM De Peel #3498
Goh, wat vervelend Ed. Gelukkig heb je een goede garage dus dat komt wel weer goed.
Is het dan misschien leuk om 2 juli mee te rijden met ons in de sponsorrit van Wheels4Freedom?:woohoo: :woohoo:

Je verliest je balans
Als je stil staat

09 juni 2022 14:05
Ed Stoke
Lees meer
MM De Peel #3497
Het wordt prachtig weer zaterdag. Ik was ook van plan om te komen maar helaas staat mijn motor weer bij de garage omdat hij met geen mogelijkheid meer wilde starten.
Veel plezier allemaal en geniet ervan.

Ed Stoke

05 juni 2022 21:01 06 juni 2022 23:09 door Peter Olsthoorn.
Peter Olsthoorn
Lees meer
MM De Peel #3490
Hallo Guus, je hoeft niet goed te zijn met een computersystemen hoor want de adressen van de start en de lunch staan deze altijd bij de aankondiging van het evenement.
Over het eindpunt zijn heel veel aspecten genoemd helaas het adres waarschijnlijk over het hoofd gezien, want die staat er normaliter ook bij.
Het Buitencentrum de Peelen is aan de Moosdijk 15 6035 RB Ospel.

Maar moet ik naast het feit dat je niet goed bent in computer systemen ook aannemen dat je geen gebruik maakt van een Navigatie apparaat als je aan het toeren bent? Want dan laad je deze posities vanzelf mee als je de route download.

Daarnaast is het deze zaterdag ook niet noodzakelijk om een navigatie apparaat te hebben om dat we gaan rijden/navigeren met het meerdere malen beproefde Molenwiek systeem, ook wel Start Stop of Firstmandrop systeem. Als dat nog niet bekend is, geen probleem we leggen dat vooraf altijd nog uit.
Wil je er nu al meer over weten over het Start Stop Systeem kijk dan in het forum bij de Index, categorie Algemeen, Diversen, Het Start Stop Systeem.

Tot zaterdag.

Je verliest je balans
Als je stil staat

05 juni 2022 18:43
Guus Beunis
Lees meer
MM De Peel #3488
is het mogelijk dat de adressen van het beginpunt en pauzepunten hier bekend worden gemaakt,ben niet zo een held met computer systemen.grt guus.

05 juni 2022 15:36 05 juni 2022 15:40 door Peter Olsthoorn.
Peter Olsthoorn
Lees meer
MM De Peel #3487
Geweldig Sjaak, wat een perfecte en mooie route door de Peel, hij vloog zowat zo in mijn navigatie apparaat (Garmin Zumo XT).B)
Ook geweldig het aantal deelnemers, je hebt duidelijk de interesse gewekt bij "de Cruiser Owners" en hun friends.
Ik hoop nog wel dat alle deelnemers nog wel vooraf even in de forum neuzen en je adviezen ter harte zullen nemen, we hebben daar tenslotte niet zulke goede ervaringen mee.

Misschien is het nog wel goed om even te vermelden dat we de route navigeren met het Molenwiek systeem? :woohoo:
We maken er gezamenlijk een hele mooie dag van. :P

See you all.

Je verliest je balans
Als je stil staat

05 juni 2022 14:11
Sjaak Erps
Lees meer
Onderwerp Auteur
MM De Peel #3486
Voor de MM De Peel is alles geregeld.

We verzamelen vanaf 09.00 uur bij Mc Donalds in Nederweert. Wees op tijd aanwezig, we kunnen op niemand wachten i.v.m. de geplande tussenstops.

Zorg dat je met een volle tank bij Mc Donalds aankomt, we kunnen onderweg niet stoppen om te tanken. Een stukje verder op de weg bij Mc Donalds is een tankstation waar je terecht kunt.

We hebben op dit moment 42 aanmeldingen waaronder 9 gastrijders van "de KNERTEN" uit Zuid-Limburg die met Henk en Mia vd Lende meekomen.

De route staat op de site van de Cruiser club onder de kop: voor leden, download diversen, nog te rijden en gereden ritten. Hier kun je de route downloaden.
Het is verstandig om de lunch locatie en het eindpunt in de navigatie te zetten, als je de groep kwijtraakt kun je dan hier weer aansluiten.

Voor vertrek zal ik bij iedereen langs gaan om te noteren wat hij of zij wil eten tijdens de lunch, dit zal ik doorbellen naar de lunch locatie zodat hier ook alles vlot verloopt.

Mocht je onverhoopt toch niet kunnen deelnemen aan de rit, laat het dan even weten op 0620455355 zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Zoals het er nu uitziet wordt het rond de 20 graden, dus dat zou ideaal zijn.
Ik heb er zin in om er samen met jullie een mooie dag van te maken.

Tot zaterdag,

Sjaak

Tijd voor maken pagina: 0.223 seconden
Naar boven