logo

Header BMW Cruiser Owner Group
Laatste nieuws BMW Cruiser Owner Group

Cruiserclub Frankrijk ; week Bretagne

Beantwoord door Theo Jegerings in topic Cruiserclub Frankrijk ; week Bretagne

09 jul 2023 10:03 #3975
Goedemorgen Cruisers.

Zoals jullie hieronder kunnen zien heeft Cees nog een plaats in de Caravan voor de Cruiserweek die in Bretagne plaats gaat vinden in  September. Gezien het programma en de lokatie belooft dit een fantastisch evenement te worden met Cruisers uit half Europa. Net als eerdere evenementen in Duitsland en Italie weer iets om je vingers bij af te likken. Dus als er nog liefhebbers zijn om aan te sluiten. schroom niet!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Beantwoord door Cees Bleker in topic Cruiserclub Frankrijk ; week Bretagne

27 apr 2023 19:36 #3924
Hoi Theo, alles komt in gang en het gaat gebeuren, ik heb zojuist mijn 2 kamer, 4 perzoons sta caravan geboekt.
Ik ben van plan om er heen te rijden over een 2 daags periode met een overnachting rond Le Harve.
Zou er nog mensen zijn die ook mee willen kan ik mijn bungelo delen , gedeelde kosten.
Ik hoor het graag als er nog meer interesse is.
Groete Cees

24 apr 2023 16:57 #3917
Nou, dat was dus weer wel gelukt. Goed je gesproken te hebben Cees.

Ik heb zojuist een camper-spot op de camping gereserveerd. Wij zijn er klaar voor.

Als er nog meer liefhebbers zijn. Wij gaan er een heel mooi weekje van maken met gezellige buitenlandse motorvrienden. Ongetwijfeld zullen er ook wel wat Spaanse, Duitse en Italiaanse Cruisers aanwezig zijn. Dus wijn zal wel vloeien en sterke verhalen navenant.

26 mrt 2023 16:56 #3890
Hoi Cees,

Ik denk niet dat ik aan de voorjaarsrit kan deelnemen. Te veel andere verplichtingen. Maar we kunnen van de lente altijd wel een keer ergens bij elkaar komen. Eventueel met nog andere gegadigden?

Groet Theo

Beantwoord door Cees Bleker in topic Cruiserclub Frankrijk ; week Bretagne

26 mrt 2023 13:56 #3889
Hoi Theo, ik zag dat jij ook intresse had voor Frankrijk, ik zie het ook wel zitten , had gehoopt dat er inmiddels meer interessen zou zijn.
Als je bij de voorjaarsrit aanwezig bent kunnen we het hierover hebben.
Groetten
Cees Bleker

Cruiserclub Frankrijk ; week Bretagne werd gestart door Theo Jegerings

08 mrt 2023 10:23 #3880
Goedemorgen vrienden,

Ik heb mij van de week op de deelnemerslijst gezet voor het evenement van onze Franse zusterclub gezet wat plaats vindt in Bretagne van 3-10 september. Dit lijkt me een erg mooie gelegenheid enkele oude vrienden van de club opnieuw te ontmoeten en nieuwe te maken. Ik moet nog wel een voorbehoud maken of het met mijn verdere vakantieplanning niet botst. Maar ik probeer er wel aan deel te nemen.
Als ik ga dan zal dat met mijn campertje met trailer zijn. De camping ziet er goed uit, en het programma dat bij het evenement staat ook.
Als er meer liefhebbers zijn kunnen we wellicht wat afspreken.
Groet Theo

Tijd voor maken pagina: 0.815 seconden