logo

Header BMW Cruiser Owner Group
Laatste nieuws BMW Cruiser Owner Group

Najaarsrit september 2024 Flevoland en Gooise Meren

Beantwoord door Chris Arensen in topic Najaarsrit september 2024 Flevoland en Gooise Meren

24 sep 2024 16:02 #4314
Helemaal mee eens.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Beantwoord door René Kilsdonk in topic Najaarsrit september 2024 Flevoland en Gooise Meren

22 sep 2024 09:58 #4311
Harry bedankt voor de mooie rit. De gene die niet gekomen zijn hebben weer een prachtige tocht gemist.

Beantwoord door Peter Olsthoorn in topic Najaarsrit september 2024 Flevoland en Gooise Meren

21 sep 2024 19:54 - 21 sep 2024 23:10 #4310
Wat heb jij ons vandaag een geweldige najaarsrit bezorgt Harrij, hartelijk bedankt.
Het was in alle facetten toppie, we hadden weer een record aantal (43) deelnemers met 40 prachtige Cruisers, wat wil je nog meer?
Nou we hadden ook nog eens een prachtige toerrit door jouw woongebied en je vertelde er enkele malen heel gloedvol over, het
leek wel of je het zelf gecreëerd hebt.
Daarnaast had je de catering met zorg uitgezocht en deze was in alle gevallen heel smaakvol.
Een compliment vervolgens hoe je ons samen met je kompaan Frans Hemels door de regio hebt geloodst.
Ook vond ik het heel speciaal dat we nu ook kennis hebben gemaakt met ons nieuwe lid "Pleuntje" de hond van Eef Arens.
Kortom een topdag!!
Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat
Laatst bewerkt 21 sep 2024 23:10 doorPeter Olsthoorn.

Beantwoord door Harry van Noord in topic Najaarsrit september 2024 Flevoland en Gooise Meren

30 aug 2024 20:34 - 30 aug 2024 20:41 #4300
Ja, nog een paar weken!
De route staat ondertussen op deze site bij de downloads. 160km's. Dat lijkt misschien ver, maar de polder geeft ruimte voor een wat hoger tempo. 

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Én er zitten inderdaad een paar stopjes in @peter !

Start en finish: Brownies en Downies Almere stad. (Er wordt nog gewerkt aan de weg, dus precieze parkeerplek volgt nog.)

Voor de lunch stoppen we bij Grace Lunchroom in Bunschoten-Spakenburg. Zij hebben een Botter lunch buffet: soep, brood met keuze uit vega, vlees of vis, en een snack uit de frituur.

Het laatste stuk van het parcours rijden we over een lekker smal weggetje langs de Vecht. Uitdagend!
Laatst bewerkt 30 aug 2024 20:41 doorHarry van Noord.

Beantwoord door Peter Olsthoorn in topic Najaarsrit september 2024 Flevoland en Gooise Meren

01 mei 2024 22:01 - 01 mei 2024 22:02 #4231
Hallo Harry, leuk dat je ons die vraag stelt en ik kan je kort en bondig antwoorde JA graag.

Maar ik heb toch ook wel wat vraagjes, m.i. is deze aankondiging toch wel hier en daar wel wat aangepast t.a.v. de eerste?
Misschien wil je ons verrassen en ben ik te nieuwsgierig?
Het ziet er prachtig uit en geeft best veel informatie waar we komen en dat het tussen 10 en 17 uur plaats vindt.
Maar ik ben zo benieuwd waar en hoe laat we gaan verzamelen in Almere en of dit dan ook later ons eindpunt is?
Omdat je vier keer spreekt over een stop ben ik ook benieuwd hoeveel kilometer cruisen deze najaars motortocht is?

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat
Laatst bewerkt 01 mei 2024 22:02 doorPeter Olsthoorn.

Najaarsrit september 2024 Flevoland en Gooise Meren werd gestart door Harry van Noord

01 mei 2024 17:39 #4230
Voor de najaarsrit in september 2024 zijn er al een aardig aantal aanmeldingen!
Ben jij er ook bij?
​​​​​

Tijd voor maken pagina: 0.840 seconden