Graag gedaan Theo maar de ritjes van "deze" Peter zijn/waren voor groeps gebruik.
Jij weet zelf toch wel raad met individuele toertochtjes lezen we regelmatig in dit forum.
Peter vd Geest dank je voor deze prachtige rit.
En die rit heb je al die tijd voor ons geheim gehouden !!!!
Woensdag zat alles ook wel mee: het weer, de grote opkomst en de route door mooi landschap.
Verder had ik het geluk dat 10 seconden nadat ik de motor in de schuur reed, de zondvloed losbarstte.
Mocht je meer GPX-bestanden hebben van zulke mooie routes, laat ons er van genieten door ze op deze site te plaatsen.
Het ga je goed !
Peter van der Geest wat een prachtige rit heb je voor ons in elkaar gekuntseld. En wat een opkomst op deze rit, misschien is een midweekse rit in de toekomst vaker een optie om te rijden. Wat betreft rust op de weg zeker een goede zaak. Deze rit was wel heel uitzonderlijk geen enkel stoplicht gezien echt fantastisch, prachtige wegen en hele mooie vergezichten echt heel fijn gereden. Nog even mijn excuses wat betreft het weer de rit was super maar op de weg naar huis kreeg ik toch nog een bui op mijn kop vanaf Putten tot Huis en was dus drijfnat want mijn regenpak zat helaas niet in mijn tas, terwijl ik toch verzekerd had dat het tot 19.00 uur droog zou zijn, niet dus. Nogmaals bedankt Peter en Peter voor het voorrijden.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten. Login of registreer om deze te zien.
Laatst bewerkt 16 mei 2024 12:21 door René Kilsdonk.