U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

nieuw Topic / Technische dag

23 jan 2021 17:42 23 jan 2021 17:55 door Peter Olsthoorn.
Peter Olsthoorn
Lees meer
nieuw Topic / Technische dag #2818
Hallo Stephan en Bas, volgens mij is er in dit forum ruimschoots voorzien om een vraag kwijt te kunnen.

Als je hier de index knop of de BMW Cruiser Owner Group intoetst krijg je de volgende keuze;

Wil je iets verkopen of kwijt ga je naar aangeboden, wil je iets kopen of zoek je iets ga je verder op gezocht.
Op de BMWplaza gaat het over zelf sleutelen aan onze motor.

Je kan daar net als hier een foto plaatsen die je eerst als bijlage kan toevoegen en later als het onder je bericht staat kan je hem invoegen in je bericht, zoals ik hier ook heb gedaan.
Lukt e.e.a. niet raadpleeg of een mede club genoot/te :woohoo:

We houden m.i. dan ook ons forum een beetje overzichtelijk en kan je ook sneller je onderwerp opzoeken waar je een vraag of opmerking over hebt om deze kwijt te kunnen.

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2021 16:56
Stephan Willing
Lees meer
nieuw Topic / Technische dag #2817
Hai Bas,
het idee voor een eenduidige plek voor koop, verkoop en ruil kan ik alleen maar ondersteunen.
Echter hoop ik dan wel dat het zo geïmplementeerd wordt dat we rechtstreeks de vraag / aanbieding zelf kunnen uploaden met eventuele foto's.
Goed verhaal!! Stephan

19 jan 2021 21:31
Bas van der Bruggen
Lees meer
Onderwerp Auteur
nieuw Topic / Technische dag #2813
Beste allen,
Zelf denk ik al enige tijd aan een nieuw topic, een 'Marktplaats, waar vragen om en aanbiedingen van materialen, onderdelen en diensten bij elkaar komen. Nu zijn vraag en aanbod met betrekking tot onze motoren vaak nog wat 'verstopt' in de diverse rubrieken (topics). Wellicht is er behoefte aan een eenduidiger plek voor (ver)koop en/of ruil.
De technische dag is natuurlijk een prachtig idee om elkaar te treffen, van elkaar te leren en eventueel wensen, kennis en kunde kenbaar te maken en uit te wisselen. Mooi initiatief Peter!
Nu liggen Weert en Nootdorp niet direct bij mij in de buurt, maar ik zal zeker van de partij zijn wanneer dichterbij een dergelijke meeting plaatsvindt.
Dus misschien kunnen beide initiatieven verder worden uitgewerkt. Ik probeer het maar meteen. Met het topic 'BMWplaza'.
Hartelijke groet,
Bas

Tijd voor maken pagina: 0.274 seconden
Naar boven