U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

Jubileum Mini Meeting

21 nov 2019 21:38
Peter Olsthoorn
Meer
Onderwerp Auteur
Jubileum Mini Meeting #2258
Ik wil hier even aangeven of eigenlijk uitleggen dat deze topic ook, of misschien wel juist bestemd is voor onze "gasten" dat houd dus in dat iedereen dit op deze website komt zonder ingelogd te zijn hier kan schrijven.

Maar het is dan wel de bedoeling dat je als gast, wel je tekst ondertekend met je naam want anders weten we met zijn allen niet wiens mening of verhaal hier staat.
Bedankt dus alvast vooraf voor je bericht.

Peter Olsthoorn

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2019 18:10 23 jan 2020 09:47 door Rene Kilsdonk.
Peter Olsthoorn
Meer
Onderwerp Auteur
Jubileum Mini Meeting #2255
In aanvulling op de belofte in het nieuwe evenement voor 2020 wil ik hier deze topic openen om alles te horen over de oorsprong over het ontstaan van onze "Owner Group"
Het begon voor mij met een uitnodiging van John Smits om mee te gaan naar,

Ik had er direct oren naar, ik had immers met John al een aantal toertjes door Europa achter de rug dus de betrouwbaarheid van de BMW Cruiser was mij bekend.
Van nature ben ik nogal nieuwsgierig, dus wilde ik nog wel wat meer van de "mooiste motorfietsen van Nederland" zien.
Ik was die dag op weg naar mijn moeder in Beuningen, vandaar dat ik de hele dag met een tas achterop moest rond rijden.

We willen alles weer net zo proberen te doen als toen, we zijn natuurlijk de BMW Cruiser owner group geworden en de naam van de verzamellocatie heet nu alleen Brasserie het Raadhuis het adres is nog het zelfde daar langs de Lek.

Zo voorlopig hou ik het hierbij en nodig ik iedereen die wat weet over de oorsprong van onze club dat hier te melden en een beetje leuk op te schrijven.
En misschien zijn er ook ideeën en aanvullingen op het huidige gebeuren binnen onze club.
Op deze meeting zijn niet alleen leden maar ook alle Oud Leden met of zonder hun cruiser welkom.

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.206 seconden
Naar boven