Motorbroek
28 mrt 2023 11:35
Onderwerp Auteur
Motorbroek #3892
Theo dat is absoluut niet wat ik zoek ik wil een textiel broek en geen plastic regenpak. Die heb ik al 15 euro bij de Hema
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
28 mrt 2023 11:17
Motorbroek #3891
Goedemorgen René,
Ter overweging:
BMW heeft een regenoverall (zwart met gele bies op de mouw) die je in 6 seconden aan kan doen. Over je motorkleding, met je laarzen aan. Het pak uit je koffer halen duurt langer !! Staat regelmatig op Marktplaats en gaat weg tussen de €50-75. Het pak heeft zeer ruime pijpen en armen die je met een rits dicht trekt. Zelfs een dag in de regen rijden, houdt je droog. Kijk maar ! Bikersgroet, Theo
Ter overweging:
BMW heeft een regenoverall (zwart met gele bies op de mouw) die je in 6 seconden aan kan doen. Over je motorkleding, met je laarzen aan. Het pak uit je koffer halen duurt langer !! Staat regelmatig op Marktplaats en gaat weg tussen de €50-75. Het pak heeft zeer ruime pijpen en armen die je met een rits dicht trekt. Zelfs een dag in de regen rijden, houdt je droog. Kijk maar ! Bikersgroet, Theo
22 mrt 2023 15:32
22 mrt 2023 15:33 door René Kilsdonk.
Onderwerp Auteur
Motorbroek #3888
jan die ziet er wel goed uit ga als ik terug ben eens kijken.. bedankt
22 mrt 2023 14:22
Motorbroek #3887
nl.aliexpress.com/item/1005004721725030.html?spm=a2g0o.order...em.2.612a6d76U5zxfP&gatewayAdapt=glo2nld
kan dit iet zijn? Is wel meer voor de winter denk ik
kan dit iet zijn? Is wel meer voor de winter denk ik
27 jan 2023 15:41
27 jan 2023 15:43 door René Kilsdonk.
Onderwerp Auteur
Motorbroek #3861
Hallo John goeie tip, maar ik kijk eerst of er nog meer reacties komen. Ik heb er ondertussen een gevonden maar die kost ook bijna €900,-- alleen de broek de jas die erbij hoort is ook nog eens 900. Beetje kostbaar.
Dus als er iemand is die een textiele motorbroek met twee lange zijritsen, zodat je dus makkelijk in en uit kan stappen zonder je schoenen uit te doen weet, reageer dan svp
Dus als er iemand is die een textiele motorbroek met twee lange zijritsen, zodat je dus makkelijk in en uit kan stappen zonder je schoenen uit te doen weet, reageer dan svp
27 jan 2023 15:09
Motorbroek #3860
Hallo René,
Ik was ook altijd aan het hannesen om mijn motorbroek aan en uit te trekken en heb in mijn motorbroek, door Turkse kleermaker, ritsen laten inzetten.
Kosten wel wat, beter dan niet te koop. Je moet alleen goed uitleggen hoe ze er ingezet moeten worden.
Gr. John
Ik was ook altijd aan het hannesen om mijn motorbroek aan en uit te trekken en heb in mijn motorbroek, door Turkse kleermaker, ritsen laten inzetten.
Kosten wel wat, beter dan niet te koop. Je moet alleen goed uitleggen hoe ze er ingezet moeten worden.
Gr. John
Live to ride, ride to live!
25 jan 2023 16:56
25 jan 2023 17:15 door René Kilsdonk.
Onderwerp Auteur
Motorbroek #3859
Ik ben op zoek naar een textiel motorbroek met twee lange zijritsen zodat je dus makkelijk in en uit kan stappen zonder je schoenen uit te doen.
Ik heb er zelf een gevonden maar dat is een heel pak (de KLIM Hardanger)en ik zoek liever een broek met jas. Moet wel een motorbroek zijn dus geen regenpak of broek. Weet iemand zoiets laat het even weten.
Ik heb er zelf een gevonden maar dat is een heel pak (de KLIM Hardanger)en ik zoek liever een broek met jas. Moet wel een motorbroek zijn dus geen regenpak of broek. Weet iemand zoiets laat het even weten.
Tijd voor maken pagina: 0.277 seconden