logo

Header BMW Cruiser Owner Group
Laatste nieuws BMW Cruiser Owner Group

Verandering stuur

Beantwoord door Marc Den Hertog in topic Verandering stuur

15 jul 2022 15:56 #3590
Kijk, dit is het stuur dat er nu op zit. Ik vind de breedte wel fijn, maar de afstand tot het zadel minder. En eerlijk gezegd ook niet heel mooi.
Groeten, Marc

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

15 jul 2022 15:45 #3589
Hallo Bas en Peter,
Wederom dank voor jullie reacties.
Peter, ik ben komende week in NL en was idd van plan dan even naar De Jong te gaan. Lijkt me erg leuk om elkaar te ontmoeten!
Ik weet nog niet welke dag, heb jij een dag/dagen die je het best schikken?
Hartelijke groet,
Marc

Beantwoord door Peter Olsthoorn in topic Verandering stuur

14 jul 2022 20:49 - 14 jul 2022 20:50 #3587
Hallo Marc, toevallig is de Jong Alphen ook mijn garage, ik was daar vandaag. Als je daar op korte termijn zou gaan kijken vind je daar nu ook een cruiser met een Police stuur. Laat me even weten als je komt, kunnen we even bijpraten.
Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat
Laatst bewerkt 14 jul 2022 20:50 doorPeter Olsthoorn.

Beantwoord door Bas van der Bruggen in topic Verandering stuur

14 jul 2022 18:39 #3586
Hallo Marc,
'Proefzitten' is idd best belangrijk. Ik heb dat op aanraden van Peter ook gedaan. Lid Pedro Montoya (uit Zwolle) was zo vriendelijk om bij mij (Nieuwleusen) langs te komen om te ervaren hoe zo'n (hoog) stuur voor mij zou voelen. Heb toen meteen zo'n stuur aangeschaft.

12 jul 2022 21:29 #3585
Hallo Bas,
Bedankt voor je reactie, ervaringen van anderen zijn altijd waardevol. Fijn dat je nu het voor jou goede stuur hebt gevonden.
Peter heeft me een goede raad gegeven op een motor met ander stuur te gaan proefzitten en dat ga ik doen. Ik denk dat het stuur dat ik op het oog heb voor mij goed is, maar een praktijktest zal dat uitwijzen.
Hartelijke groet Marc

Beantwoord door Bas van der Bruggen in topic Verandering stuur

12 jul 2022 19:00 #3582
Beste Marc,
Ik heb destijds mijn stuur vervangen. Dat was er zo-een als waar jij naar op zoek bent. Maar dat heb ik toen aan een ander lid verkocht. Voor mij, maar ik ben niet groot, was dat stuur ongemakkelijke omdat ik ook met gestrekte armen moest rijden en mijn rechter pols altijd onder spanning stond (want gashendel heb je altijd actief in de hand).
Voor mij was dat stuur niet dichter naar de berijder te brengen (maar nogmaals, ik ben niet zo groot als jij). Misschien dat jij er wél iets baat bij hebt, maar ik heb gekozen voor een hoger stuur dat ik lekker naar mij toe kan kantelen. Nu dus ook lekker met de rug tegen de ruggesteun.
Ik kan je dus helaas niet helpen aan het door jou gezochte stuur, maar wellicht is een ander model ook te overwegen.
Hartelijke groet,
Bas

Tijd voor maken pagina: 0.738 seconden