logo

Header BMW Cruiser Owner Group
Laatste nieuws BMW Cruiser Owner Group

ODB2 diag tool op de R18

Beantwoord door Ser Wijenbergh in topic ODB2 diag tool op de R18

08 apr 2024 10:09 #4208
ojee...
ik ben mn ODB2 diag tooltje een beetje kwijt...
Voor de zekerheid maar een nieuwe besteld....hoogstwaarschijnlijk schrikt de oude daar zo van dat ie bij op de werkbank springt... en dan heb ik er mogelijk een voor de verkoop.

Ik heb die ODB2 diag tool nodig voor het wissen van accu alarmen, na het vervangen van de accu

De site waar ik eea bestel is: 
www.obd24u.nl/motorfiets/draadloze-en-us...auto-s-en-bikes.html

gr
Ser

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

ODB2 diag tool op de R18 werd gestart door Ser Wijenbergh

05 jan 2023 20:22 - 11 feb 2023 15:46 #3841
net gepost op het internationale R18 forum.
zal hier zeker niet misstaan...

te lui om te vertalen..

Hi there, for you guys having a few questions on diagnostic connectors and such, here some pictures from my setup, while waiting to wait the lady to end her winter hybernation weekly start and warmup.

The diag tool is a combination of the ODB2 Bluetooth diagnostic connector and the app Motoscan für BMW Motorrader on a smart phone

picture 1: waiting for milady to warm up

picture 2: location of the ODB->BT diag connection.... this location is different per bike type... I have a R18-Classic. The diag connector is the one recommended by the app; UniCarScan UCSI-2000

picture 3: (partial) option menu in the Motoscan für BMW app, running on my Samsung

picture 4: live readout from some of the actual engine data... language is set for dutch... sorry about that ;-{)

picture 5: readout of service intervals time or distance based... Both resetable with this tool

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 11 feb 2023 15:46 doorSer Wijenbergh. Reden: benoemen gebruikte app op telefoon en volgorde foto's aangepast

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.753 seconden