U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

Benzinelucht

09 juli 2020 12:03
Rene Kilsdonk
Meer
Benzinelucht #2605
Dat is vreemd Theo, want als de motor op de Jiffy staat is de vulopening op zijn hoogst en zou daar dus minder benzine in moeten staan, tenzij je een pomp aan huis hebt natuurlijk.
Waarschijnlijk is de benzine bij het tanken dan reeds in de rand langs de vuldop gekomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 11:04
Theo Jegerings
Meer
Benzinelucht #2604
Ik heb ook wel eens gehad dat ik mijn motor afgetankt had, goed vol, en dat ik hem dan in de garage neerzet, op de jiffy. Doordat hij dan wat schuiner staat en de hitte van de motor , dan kwam de benzine er gewoon als een hele dunne film door de vuldop uit. Als dat dan verdampt is zie je er niks meer van

01 juli 2020 12:18 01 juli 2020 12:19 door Rene Kilsdonk.
Rene Kilsdonk
Meer
Benzinelucht #2593
Jan kijk eens of je snelkoppelingen hebt voor je benzineleiding, deze willen nog wel een druppelen na verloop van tijd. Het is een aftermarket product bij oudere Cruisers, ze zitten meestal achter de rechtse chroom afdekkap

01 juli 2020 11:59
Jan Voskuilen
Meer
Onderwerp Auteur
Benzinelucht #2592
De laatste maanden ruik ik in mijn garage een soort benzinelucht nadat ik mijn R1200 C Independent van 2002 heb gestald na een rit.
De motor lekt niet en ik kan niet ruiken waar de lucht vandaan komt.
Als iemand dit misschien ook heeft meegemaakt of als iemand de oorzaak en oplossing weet, hou ik mij aanbevolen.

Vriendelijke groet,

Jan Voskuilen

Tijd voor maken pagina: 0.199 seconden
Naar boven