U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

Algemeen storinglampje

28 juli 2020 20:36
Felix Petri
Meer
Onderwerp Auteur
Algemeen storinglampje #2623
Probleem opgelost.
Kenteken verlichting was stuk. Toen het zaakje gedemonteerd was deed dit lampje het....... toevallig???
Na montage moet het weer stuk gegaan zijn en dit heb ik niet gemerkt en ook niet meer gecontroleerd, stom misschien.
Dank jullie voor het meedenken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 09:42
Rene Kilsdonk
Meer
Algemeen storinglampje #2598
Heb je ook spanning van de accu bekeken? Misschien kan je hier ook eens kijken www.pokiespages.com

03 juli 2020 21:45
Felix Petri
Meer
Onderwerp Auteur
Algemeen storinglampje #2597
Aarding is getest en ok. Ohmse weerstand rond de 0,47 Ohm toch ook met een externe aardingsdraad getest, geen verbetering.

03 juli 2020 13:23 03 juli 2020 13:24 door Felix Petri.
Felix Petri
Meer
Onderwerp Auteur
Algemeen storinglampje #2596
Dank je René voor de tip, ga dit morgen proberen. Heb ook reeds de voetrem schakelaar getest, deze werkt zoals het hoort. De handrem weet ik nog niet omdat daarvoor, om aan de stekker te komen, het front eraf moet.

02 juli 2020 22:45
Rene Kilsdonk
Meer
Algemeen storinglampje #2595
Heb je al gekeken of de aarding van het armatuur goed is? Probeer dat is met een externe draad.

02 juli 2020 22:23
Felix Petri
Meer
Onderwerp Auteur
Algemeen storinglampje #2594
Hallo, even melden dat ik nieuw ben op dit forum. Ik heet Felix ben 67 jaar rij met een R1200CL van 2002.
Laats tijdens een rit gaat plotseling het gevaren driehoekje branden. Aan de motor merk ik op dat moment niets. Als ik even later de cruisecontrole wil inschakelen gebeurd er niets. Thuis gekomen heb ik, volgens een Duitse site, het remlicht gecontroleerd maar dit was in orde preventief toch maar verwisseld. Resultaat noppes. Wat mij wel is opgevallen is dat van het achterlicht allebei de gloeidraden gloeiden waarbij het remlicht op halve kracht. Ik weet dat bij deze motors het remlicht op halve kracht gaat branden als het gewone licht defect raakt maar of dit continu zo is weet ik niet.
Iemand een idee wat hier aan de hand is?

Tijd voor maken pagina: 0.192 seconden
Naar boven