Uitlaatbeschermers tegen inbranden van laarzen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb onlangs bij mijn C hetzelfde gedaan, de kleine uitlaatklemmen vervangen door de ´grote´ hitteschilden met uitlaatklem. De originele (kleine) uitlaatklemmen moet je WEL verwijderen en dat doe je (tenminste zo heb ik het gedaan), door de beide halve klemmen 'gewoon' (niet te bescheiden zijn) open te buigen. Ik heb voor de zekerheid mijn oude uitlaatklemmen even nagekeken en jouw constatering klopt! De bout lijkt inderdaad 'vast' te zitten aan het )( tussenstuk.... Zelfs met een hamer lukt het mij niet om de bout uit het )( tussenstuk los te tikken.... BUIGEN DUS!
Vandaag heb ik de uitlaatbeschermers verwisseld en dat staat een stuk beter

Overigens heeft de "deuk" geen zin. Deze zit wel ter plaatse van de ingeklapte jiffy, maar de jiffy heeft voldoende ruimte en raakt de uitlaatbeschermer niet.
ik heb het c model van 1998 daar zit aan de linkerkant ook een deuk,dit is ivb met de jiffy.
groeten Henk
Ik heb ook uitlaatbeschermers op mijn Independent en op precies dezelfde plek zit ook zo'n deuk. Het lijkt erop of zo'n uitsparing standaard zo hoort.
Kunnen andere leden, die ook uitlaatbeschermers hebben, eens kijken of zij ook zo'n "deuk" hebben?
Vriendelijke groet,
Jan
Bedankt voor je tip, ik kijk het even aan, één van de schiltjes heeft helaas een flinke deuk.
Groeten,
Wim
Groeten Henk.
Wie weet heeft iemand een stel?
Groeten,
Wim