U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

Accu

05 dec 2018 23:18
Peter Olsthoorn
Meer
Accu #1567
Oh wat geweldig van jullie al die diepte investeringen, ik zie ook dat jullie beide samen aan de rijvaardigheids training mee doen.
Dan zal het ook wel zo zijn dat jullie daardoor straks direct op de vierwieler mogen gaan rijden i.p.v. de proefperiode op de drie wieler.

Neen alle gekheid op een stokkie blijf nog maar ff op de twee wieler hoor. :woohoo:

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2018 10:29
Rene Kilsdonk
Meer
Accu #1566
Hans een goede investering heb je gedaan voor je scootmobiel. Ik heb laatst ook zo een uitgave gedaan voor later namelijk een Tomtom Rider gekocht voor op mijn scootmobiel.

05 dec 2018 00:08
Hans Steingrover
Meer
Onderwerp Auteur
Accu #1565
Geachte cruisers,
Deze oudere-jonge man heeft gezien z'n leeftijd alvast geinvesteerd in de toekomst.
Rond eind mei schreef ik op dit platform over een nieuwe startmotor welke ik gemonteerd had echter na enige tijd en wederom enkele keren aandrukken/niet starten etc. kwam ik er achter dat toch de accu de boosdoener moest zijn en ging op zoek naar een nieuwe batterij. Uiteraard een gel-variant want zuuraccu's mogen dan goedkoper zijn maar dat gedoe met tank demonteren om zuurpeil te controleren etc. is natuurlijk niet meer van deze tijd. Op de bekende markt ( Wunderlich etc. ) vind je dan accu's varierend in prijs tot wel €180,- en enkele zelfs duurder waarbij 't mij volslagen onbekend bleef waarom deze zo duur c.q. beter zouden zijn. Onze BMW's vragen accu's van 19AH. Waarom weet ik ook niet omdat de gemiddelde japanner slechts 12-14 AH nodig heeft maar 't zij zo. Na een beetje speuren kwam ik een exemplaar tegen van 20AH voor slechts €49,- incl. verzendkosten en dacht WTF... die ene AH zal 't verschil ook niet maken. Voor die prijs .......... die lol wil ik hebben. Volgende dag in huis en gemonteerd.
Starten jongens ....... als een ....uhh BMW ....... perfect.
Ja uhhh Hans maar hoezo nou investeren voor als je oud bent ???.........
Nou, ....... hij is volgens de omschrijving geschikt voor van alles waaronder buitenboordmotoren en nog veel meer ( motoren stonden er niet bij ! ) en ook voor je scootmobiel ! Nou die laatste moet ik nog ff kopen maar wil ik nog even mee wachten ............... een belangrijk onderdeel heb ik al vast :)

Tijd voor maken pagina: 0.169 seconden
Naar boven