U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

Verstralers

09 juli 2020 12:04 09 juli 2020 12:06 door Rene Kilsdonk.
Rene Kilsdonk
Meer
Verstralers #2606
Er zijn vervangers voor die je er zo in kan zetten, hoe groter de lamp in dit geval watje hoe meer warmte eraf gaat komen bij een gloeilamp das dat is niet de oplossing. Eerder minder wattage mar dat gaat weer ten koste van licht. Mijn mijn Montauk zijn het 12V 55W H3 lampjes als je die intikt bij google zie een hele rits.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2020 11:01
Theo Jegerings
Meer
Onderwerp Auteur
Verstralers #2603
Als dat de oorzaak zou zijn Rene dan zou je er toch zwaardere lampjes in moeten kunnen zetten? En Led ? Ik weet het niet, Kan je die in de bestaande armaturen inbouwen? Volgens mijn garage gaat dat niet. Ik heb geen zin in leds zoals die op een GS zitten.

09 juli 2020 09:53
Rene Kilsdonk
Meer
Verstralers #2602
Misschien moet je eens naar een led variant kijken Theo, het zou kunnen dat de gloeilamp te warm wordt. Kan even geen type noemen maar op Ali staan er vast wel wat.

08 juli 2020 16:05
Theo Jegerings
Meer
Onderwerp Auteur
Verstralers #2601
Vrienden,
Ik rij sinds 4 jaar ook een independent en heb 1 probleem wat maar terug blijft komen. De verstralers. Na een paar uurtjes branden zijn ze kapot. Ik heb er al talloze malen nieuwe lampjes in laten zetten, maar het is elke keer knudde. Hebben hier meer mensen last van, of is er iemand die een oplossing weet?

Tijd voor maken pagina: 0.174 seconden
Naar boven