logo

Header BMW Cruiser Owner Group
Laatste nieuws BMW Cruiser Owner Group

R1200CL Start niet

Beantwoord door Johan Peters in topic R1200CL Start niet

05 mrt 2024 14:54 #4187
Probleem en de irritatie van soms niet starten en dan ineens weer wel is herkenbaar. Vorig jaar bij een grote beurt is het alarmsysteem door Joost Motoren Utrecht verwijderd van de CL en sindsdien geen enkel probleem met starten meer. Héérlijk !

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Beantwoord door Michiel Querner in topic R1200CL Start niet

03 mrt 2024 17:08 #4186
Wat ik nu wel heb is een gebruikt DWA 5 alarmsysteem. Deze heb ik voor niet al te veel geld kunnen kopen alleen er zit helaas geen personal pin code bij. Er zit wel een sticker op met een encrypted code.
Volgens de manual kan ik met de encrypted code naar de BMW dealer en deze kan voor mij de personal pin code genereren. Met deze pin code kan ik het systeem herprogrammeren en de handzenders aanmelden. Ik heb met Motoport Groningen hierover contact gehad maar die houdt het af om een of andere duistere reden. Misschien ontbreekt het ze aan de kennis. Ik weet het niet.  Dus nu dan ook de vraag welke dealer zou voor mij de personal pin code kunnen genereren aan de hand van de encrypted code? 

02 mrt 2024 16:28 - 03 mrt 2024 08:07 #4185
Ik heb bij Motoport Groningen een monteur gesproken en die wist me te vertellen dat hij al een keer met succes een alarm uit een R1200CL gedemonteerd heeft. Vreemd dus. We gaan het zien.
Wat mij echter wel verbaast is dat ik nergens een zelfde storing ben tegengekomen. Dat heb ik weer.....

Laatst bewerkt 03 mrt 2024 08:07 door Michiel Querner.

Beantwoord door Michiel Kruijver in topic R1200CL Start niet

02 mrt 2024 15:05 #4184
Beste Michiel,

Volgens mijn monteur is het typisch BMW, alleen vervangen, geen andere opties.........................
Mooi Kloten dus

01 mrt 2024 16:48 #4181
Helaas het ligt niet aan de zekeringen. Die heb ik ook allemaal gecontroleerd.

Beantwoord door Henk Meulen in topic R1200CL Start niet

28 feb 2024 20:19 #4179
henk meulen 
zijn er geen zekeringen kapot

Tijd voor maken pagina: 0.796 seconden