U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

× Welkom bij het BMW Cruiser forum!

Vertel iets over wie je bent, wat je leuk vind en waarom je lid bent geworden van deze website.

Voorstellen

15 aug 2019 11:00
Rene Kilsdonk
Meer
Voorstellen #2133
Rob van harte welkom bij de club, jammer dat je je motor niet kan showen op onze komende evenementen maar hou de site in de gaten er komen er meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2019 18:39
Rob Vonk
Meer
Onderwerp Auteur
Voorstellen #2131
Dag allemaal,
Hier ben ik dan een verse lid van de Cruiser Owner Group:
Rob Vonk, woonachtig in Lisse. bouwjaar 1953. Vanaf de jaren 90 motorrijder kleine 20 jaar op Harley Davidson gereden, de laatste in 2012 verkocht, en overgestapt op een cabrio.
Cabrio is erg leuk, maar het motor virus bleef toch kriebelen. In 2016 toch maar weer een Harley gekocht, daarna eind 2017 mijn jongensdroom kunnen aanschaffen, een Morgan 4/4
geweldig leuke auto en weer een cabrio ! ( de vorige was ingeruild op een degelijke MPV). Tja, ga je dan nog motorrijden, ik dacht dat het er niet meer van zou komen, dus de Harley weer verkocht.
Dat bleek na een jaar toch een foute keuze want ik miste dat rondje op de motor nog steeds, vervolgens een Aprillia Motó 65 gekocht, een hele foute keus ( wel prachtig design !!)
die heb ik na 3 maanden weg gedaan een cilinder en zo'n vette ketting was niks voor mij.
Weer gedacht dat ik het wel zonder motor kon, maar nee hoor, afgelopen voorjaar toch weer stiekem om Marktplaats gaan speuren.
Voor mij was de configuratie duidelijk, een chopper achtige motor, 2 cilinders brandstof injectie en riem of cardan. De BMW Cruiser stond hoog op het lijstje, Harley volgens mijn wensen was onder de 10k niet te koop. Dus geëindigd bij een BMW Cruiser..
Een 2001 model 1200, zwart, koffers windscherm ABS en drivinglights en een chrome pakket, met maar 35.500 km op de teller.
De laatste 2 jaar maar 3000 km gereden na de laatste beurt, dus wel tijd voor een grote (40.000 km) verwenbeurt bij Motoport in Hillegom, kostte een paar knaken, maar nu loopt íe als een zonnetje. Afgelopen maandag een tocht van een kleine 200 km gemaakt en weer helemaal blij.
Ik hoop jullie op een van de bijeenkomsten te treffen, helaas de komende maanden druk met vakantie tripjes, dus niet bij de eerstvolgende aanwezig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.162 seconden
Naar boven