U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

× Welkom bij het BMW Cruiser forum!

Vertel iets over wie je bent, wat je leuk vind en waarom je lid bent geworden van deze website.

Even voorstellen

11 nov 2019 12:18
Theo Vrouwenvelder
Meer
Even voorstellen #2254
Beste Gerard,

Lees met belangstelling je laatste alinea van je introductiebericht.
Er staat nog een leuke tocht gepland voor dit jaar.
Dus de grote beurt aan je Cruiser plus je nieuwe accu kunnen hun diensten nog bewijzen in 2019.
Kunnen wij gelijk meegenieten van het prachtige exemplaar die je hebt gekocht.
Uiteraard moeten de wegen pekelvrij zijn en het mag niet regenen.
We zien naar je uit.

Hartelijke groet,

Theo Vrouwenvelder

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 15:53
Peter Olsthoorn
Meer
Even voorstellen #2242
Geweldig zeg, dat bewijst maar weer wie wat bewaard heeft wat.
Leuk dat we dat met zijn allen weer duidelijk hebben, en dat mijn geheugen toch nog niet zo fout is.
Toch geen altzheimer light. :P

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat

01 nov 2019 12:59
Gerard Demont
Meer
Onderwerp Auteur
Even voorstellen #2241
Ha ha, ik ga het weer aanpassen. Had er net een independent van gemaakt. Even in de papieren gedoken. Ik heb de originele aankoopbon en daarop staat dat de eerste eigenaar aluminiumwielen en nog enkele dingen (handvatverwarming, abs) erbij heeft gekocht. Het is toch een R 1200 C.

01 nov 2019 09:28
Gerard Demont
Meer
Onderwerp Auteur
Even voorstellen #2240
Dat klopt! Hij heeft wel gevraagd wanneer ik de motor over hopelijk een flink aantal jaren verkoop, om hem in kennis te stellen. Hij wil hem dan misschien weer terugkopen!
Ik ga het vandaag aanpassen.

01 nov 2019 09:16 01 nov 2019 09:19 door Peter Olsthoorn.
Peter Olsthoorn
Meer
Even voorstellen #2239
He was dat niet ons oud lid Joop Baltussen? (hij was nog nooit op een meeting geweest en rijdt nu een elektrische Zero)

Dus Gerard wil je dat C naar Independent misschien dan wel aanpassen in je stamgegevens ;)

Je verliest je balans
Als je stil staat

01 nov 2019 09:02
Gerard Demont
Meer
Onderwerp Auteur
Even voorstellen #2238
De vorige eigenaar is ondertussen van Best naar Nijmegen verhuisd. Daar heb ik hem gekocht.

01 nov 2019 09:00
Gerard Demont
Meer
Onderwerp Auteur
Even voorstellen #2237
Dat klopt. De motor komt oorspronkelijk uit Duitsland. Degene van wie ik hem heb gekocht heeft hem in 2008 zelf ingevoerd. Hij is toen ook voor de kleur gegaan. De motor had deze velgen toen al. Ben dus de derde eigenaar. De kilometerstand is ook prima, 27300 op de teller bij aanschaf.

01 nov 2019 08:54 01 nov 2019 08:56 door Rene Kilsdonk.
Rene Kilsdonk
Meer
Even voorstellen #2236
Niet allee independent hebben verstralers dat was ook een optie. Standaard was wel ABS.ikzal eens kijken van wie die geweest is, misschien heb ik de gegevens nog..
En ja hoor hij komt uit Best
Motortype: BMW Cruiser R1200C
Uitvoering: Independent
Bouwjaar: 2003
Kenteken: MS-XN-83

01 nov 2019 08:48
Peter Olsthoorn
Meer
Even voorstellen #2235
Ik denk overigens dat het geen independent is want die hebben ook twee verstralers, ik denk eerder dat de vorige eigenaar twee alu's geplaatst heeft omdat het cruiser chroom niet zo goed is.
Maar met deze sorrentblau heb je zeker een fiets om mee te pronken hoor , die zien we niet zo veel in Nederland.

Je verliest je balans
Als je stil staat

01 nov 2019 08:32
Rene Kilsdonk
Meer
Even voorstellen #2234
Gerard volgens mij heb je geen R1200C classic maar een Independent. Ik weet het niet zeker maar aan de velgen te zien denk ik van wel
Maakt verder niet uit hoor evengoed welkom bij de club.
Gr René

31 okt 2019 22:33
Peter Olsthoorn
Meer
Even voorstellen #2233
Hallo Gerard, van harte welkom bij de onze cruiserclub ik hoop dat je vind wat je zoekt bij ons.
Heel fijn dat je direct gebruikt maakt van het forum en zelfs een Avatar heb geplaatst, prima de luxe.
Misschien ook leuk om een foto te sturen voor in het smoelenboek.

Ik kijk er naar uit om elkaar binnenkort een keer te ontmoeten op een van onze evenementen.

Je verliest je balans
Als je stil staat

30 okt 2019 18:41
Rene Kilsdonk
Meer
Even voorstellen #2230
Hallo Gerard welkom bij onze Cruiser Owner Group. Tot op een van onze ritten dan kunnen wij jou motor aanschouwen.
gr Rene

30 okt 2019 17:26
Rony Lauwers
Meer
Even voorstellen #2229
Hallo Gerard

Welkom bij de Cruisers!

Rony

30 okt 2019 16:18
Gerard Demont
Meer
Onderwerp Auteur
Even voorstellen #2227
Hallo allemaal. Mijn naam is Gerard Demont, woon in Arnhem, ben getrouwd en ben sinds kort de trotse eigenaar van een sorrentblauwe bmw r 1200 cl. uit 2003. Ik ben 70 jaar en gepensioneerd. Ik heb mijn motorrijbewijs sinds 1972. Toen heb ik een Yamaha R5-F gekocht en die later ingeruild voor een Norton Commando 750 Interstate. Na mijn huwelijk heb ik een aantal jaren niet meer gereden, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan! Ik 1992 heb ik een BMW K 75 aangeschaft, die ik in 2011 heb ingeruild voor een BMW F 800 R. In 2017 heb ik besloten om de motor in te ruilen voor een Honda SH 300 I motorscooter omdat ik tijdens het motorrijden steeds last had can mijn linkerknie. Maar dat was toch niet mijn ding. In de zomer ben ik gaan kijken naar een mogelijkheid om toch weer motor te gaan rijden en zag ergens een BMW R 1200 C staan in de showroom, maar dacht dat ik die niet kwijt zou kunnen in mijn schuur met een deurbreedte van slechts 80 cm. Een vriend, voormalig timmerman kwam met de oplossing, de deur vervangen voor een exemplaar van 110 cm. breed. Toen op zoek naar een motorfiets. Die in de showroom van Motoport Zelhem was helaas net verkocht. Toch blijven zoeken en uiteindelijk een prachtexemplaar kunnen overnemen van een particulier. Ondertussen heeft de motor een grote onderhoudsbeurt gehad en vandaag is de accu ook vervangen. Hij loopt nu als een zonnetje. Veel rijden zit er helaas wegens de weersomstandigheden die eraan komen niet in. Maar de motor bewonderen kan gedurende de winter wel! Hij staat nu aan de druppelaar en ik hoop dat ik er nog veel veilige kilometers van mag genieten! Groet aan alle leden.
Bijlagen:

Tijd voor maken pagina: 0.330 seconden
Naar boven