U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

× Welkom bij het BMW Cruiser forum!

Vertel iets over wie je bent, wat je leuk vind en waarom je lid bent geworden van deze website.

R1200cl

08 aug 2020 18:29 10 aug 2020 08:02 door Peter Olsthoorn.
Peter Olsthoorn
Meer
R1200cl #2635
Hallo Olaf, na ons fijne telefoon gesprek van vanmiddag ben ik nog even je profiel/forum gebruik gaan bekijken op onze website.

Je schrijft daarin dat "vrouwtje lief" ook motor rijdt, dat kan dus ook inhouden dat je haar als gastrijder best mee mag brengen op de Zomer Meeting zondag 16 augustus.
Je hoeft alleen bij het inschrijven niet een maar een tweetje in te vullen.

Ik begreep ook dat je heel erg zuinig bent op je mooie bruine CL, maar dan vind ik het weer triest dat je dan denkt aan zwarte poedercoating in de toekomst voor het mindere chroom.
En dit terwijl er juist zoveel kleuren zijn in de poedercoating wereld, ik kan je de zestiende laten zien welke mooie kleur grijs(zoals ons motorblok) er is op mijn achterwiel.

Je schrijft ook in februari dit jaar dat als je gepoetst had je een foto zou plaatsen, maar ik heb ons "smoelenboek" nog even door gelopen geen foto van Olaf met zijn BMW R 1200 CL?

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2020 09:32
Gerrie Slegers
Meer
R1200cl #2401
Misschien wel wat laat om te reageren, heb ook een CL en heb er een losse middenbok voor aan geschaft, handig voor het poetsen en werken aan de motor.

14 feb 2020 23:34
Peter Olsthoorn
Meer
R1200cl #2362
Van harte welkom Olaf, ik hoop dat je vind wat je zoekt bij ons.
Je ben in alle geval een geoefende motorrijder lees ik, fijn dat je goed begonnen met je bekend te maken in dit forum, blijf vragen stellen zou ik zeggen.

Voor dat oppompen van je achterband zou je een los haaks opzetventiel kunnen aanschaffen en dan straks bij het vervangen van je band een vast haaks ventiel laten monteren.

We hebben straks op zondag 19 april onze voorjaarsrit in Noord Holland ik hoop dat we je daar zullen ontmoeten, kijk maar bij de evenementen.
Veel plezierige kilometers op je BMW en graag tot ziens

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat
Bijlagen:

13 feb 2020 22:51 14 feb 2020 09:30 door Rene Kilsdonk.
Rene Kilsdonk
Meer
R1200cl #2361
Olaf je bent van harte welkom als je inlogt dan zie je dat je in het topic voor leden nog meer kan vinden. Veel veilige kilometers en misschien tot op een van onze meetings. PS je kan als je dat wil ook nog in de groeps app opgenomen als je dat wil kijk even op forum bij WAMeeting
gr Rene

13 feb 2020 19:59
Olaf Woerden
Meer
Onderwerp Auteur
R1200cl #2360
Hallo Allemaal,

Gisteren lidmaatschap aangevraagd, aangezien ik ook in bezit van zo’n mooie R1200cl ben.
Hopelijk komt hiermee een wat langdurige pauze in aanschaf van andere motoren;
Sinds 1996 in bezit motorrijbewijs, sinds die tijd volgende fietsen versleten.
Honda ntv650
Suzuki gsx550
Kawasaki gpz900r
Honda foresight 250 scooter
BMW f800s
BMW r850rt
BMW r1200cl

Van al deze motoren heb ik aan 3 hele goede herinneringen, de Honda ntv650, bmw r850rt en nu mijn stijlvolle Chique bruine cruisertje die ik meestal als bagger uitvoering rondrij (zonder topkoffer)
Woonachtig in zuid-oostelijke puntje van noord-hollland, bij droog weer dagelijks voor woon-werk naar R’dam. Waarbij terugweg via “long-way-home” route verloopt. Soms weekendjes weg met gezin, vrouwlief rijdt Honda cbf600s, onze jongen bij mij achterop.(dan wel topkoffer)
Gemiddeld 15.000km p/jaar (het regent vaak)
Zelf ben ik geen echte poetser, maar probeer toch het chroom erop te houden.
Als dat laatste niet gaat lukken, dan wordt het zwarte poedercoating.
Ben benieuwd naar alle goede , maar ook mindere ervaringen van ander CL rijders.
Zelf heb ik als grootste irritatie punt de nagenoeg onmogelijke positie die je moet aannemen om je achterband op te pompen....maar dan,...
Genieten van het relaxte rijden, lekker muziekje erbij, ergens de inwendige mens wat versterken, en al die verwonderde blikken van toeschouwers aankijken.
Heb vrij volle agenda, maar ga proberen bij een meeting aanwezig te zijn.

Oh ja, als de CL een keer is opgepoetst, plaats ik wel foto
Mvg
Olaf

Tijd voor maken pagina: 0.233 seconden
Naar boven