Hallo allemaal,
Even een aanvulling op mijn voorstel pagina.
Op 11 mei 2024 is mijn echtgenote overleden. In de weken voor haar overlijden, hbben we uitvoerig gesproken over de mooie toertochten die we in het begin van ons trouwen hebben gemaakt door Europa.
Mede door haar verslechterende situatie ben ik 4 jaar terug gaan zoeken naar een motor waar ik lekker alleen op kon toeren. Vaak reed ik een tourtocht, en vervolgens in de week daarop reed ik deze tocht weer samen met mijn zieke echtgenote in onze Volvo Katterug van 1964.
De laatste toertocht hebben we zo op 2e Paasdag van dit jaar gereden.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Naast de R1200, had ik ook een K1600GT. Nu naar haar overlijden en na een gesprek met mijn zonen, kwam ik tot de conclusie dat 2 motoren geen noodzaak meer zijn. Ik heb het besluit genomen om weer terug te gaan naar 1 motorfiets. Mijn eerste gedachte ging uit naar een K1600 Bagger.
Ik heb een proefrit gemaakt, Bij de desbetreffende motorzaak stond ook een R18 First edition te koop. Een prachtige machine. Daar ook een proefrit opgemaakt. Hierna was ik verkocht. Ik heb mijn R1200C en de K1600 ingeruild. Vandaag de R18 opgehaald.
Ik heb me weer aangemeld voor de najaarsrit op 21 september en hoop jullie allemaal weer te zien.
Met technische groet,
Simon.