U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

× Welkom bij het BMW Cruiser forum!

Vertel iets over wie je bent, wat je leuk vind en waarom je lid bent geworden van deze website.

Even voorstellen

28 mei 2020 09:30
Peter Olsthoorn
Meer
Even voorstellen #2538
Hallo Han, van harte welkom bij de club van BMW Cruiser Owners ik hoop dat je vind wat je zoekt bij ons.
Helemaal goed dat je ook gelijk actief bent op het forum, zo leren we elkaar kennen en waarderen.
Ik hoop dat we elkaar snel een keer ontmoeten op een van onze evenementen o.i.d. ik wens je veel veilige en prettige kilometers met je BMW.

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2020 12:43
Han Buters
Meer
Onderwerp Auteur
Even voorstellen #2537
Hoi Jan, grappig dat er iemand van deze club zo dichtbij woont. Kom gerust een keer langs, ben ook benieuwd naar jou BMW.

27 mei 2020 08:01
Jan Voskuilen
Meer
Even voorstellen #2536
Beste Hans,

Welkom bij de club. Je hebt een prachtige cruiser gekocht met mooie koffers. Ik woon amper 1 km van je vandaan en kom graag een keer langs om je motor te bekijken.
Veel rijplezier en veilige km's gewenst!

26 mei 2020 18:33
Rene Kilsdonk
Meer
Even voorstellen #2535
Han welkom bij onze club, heel veel rij plezier en we zien je graag eens op een van onze evenementen. De eerst komende is op dinsdag 2 juni as. En je bent welkom, kijk maar even bij Evenementen

26 mei 2020 16:10 26 mei 2020 19:45 door Han Buters.
Han Buters
Meer
Onderwerp Auteur
Even voorstellen #2534
Hallo,
Ik ben Han Buters , 58 jaar woonachtig in Vlaardingen en sinds 22 mei 2020 de trotse bezitter van een BMW R 1200 C uit 1999. In 1987 heb ik mijn motorrijbewijs gehaald maar pas in 1994 heb ik mijn 1e motor, een Suzuki Intruder aangeschaft. In 1998 ben ik overgestapt naar een Kawasaki Vulcan Classic die ik in 2003 weer verkocht heb. Tot 2017 heb ik geen motor meer gehad of gereden. Voor woning werk heb ik in 2017 een Kawasaki Z700 gekocht die ik in 2018 weer heb ingeruild voor een Honda CBF600. In januari van dit jaar zag ik de BMW R 1200 C staan en deze motor sprak mij enorm aan. Het is een iconische motor en mijn hart ligt toch meer bij dit soort motoren. Na lang wikken en wegen heb ik de BMW R 1200 C gekocht.
Ik hoop veel plezier aan deze motor te beleven en misschien jullie te ontmoeten bij een evenement.
Bijlagen:

Tijd voor maken pagina: 0.186 seconden
Naar boven