U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

× Welkom bij het BMW Cruiser forum!

Vertel iets over wie je bent, wat je leuk vind en waarom je lid bent geworden van deze website.

Even Voorstellen,

24 okt 2020 13:05
Jimmy Padmos
Meer
Onderwerp Auteur
Even Voorstellen, #2754
Bedankt, en geen probleem, vind het sowieso altijd leuker om achteraan te rijden. Dan kun je de sliert motoren voor je altijd goed zien. En ik ben bang dat een hoop vermogen nodig is om het extra gewicht vooruit te duwen. Dus denk dat het meer lijkt als wat het werkelijk doet. Immers, deze motor is zeker ook voor de Amerikaanse markt gemaakt en hun grotere motor inhoud doet niet meer als de europese efficiente kleinere (auto) motoren. Maar moet eerlijk zijn, ik heb hem voor de looks gekocht. Verder weet ik waar ik de benzine in moet doen. Moet nu alleen nog 126 nachtjes slapen. But who’se counting! Voorlopig zijn de onderdelen om de motor aan te kunnen passen nog erg slecht leverbaar. Ik ga het zadel vervangen voor de bobber zit. Dus tot het voorjaar maar.

Motor wordt 27-2-2021 afgeleverd en kenteken op naam gezet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2020 12:35 24 okt 2020 12:36 door Rene Kilsdonk.
Rene Kilsdonk
Meer
Even Voorstellen, #2753
Hallo Theo welke tekst moet er aangepast worden op de site? Ik dacht dat ik dat al maanden terug had gedaan. Maar misschien heb je nog ergens een foutje gezien, ik lees graag waar dan nog fout staat.
Gr

24 okt 2020 12:00
Theo Vrouwenvelder
Meer
Even Voorstellen, #2752
Beste Jimmy,

Wat leuk dat je met de R1800 met ons mee gaat rijden.
Nu moeten we wel de tekst en de foto’s van onze site aanpassen.
Hahaha..!
Geen probleem hoor, want ik juich je komst van harte toe.
Hoop dat je het niet erg vind dat wij met onze 1200 cc-tjes nog even door blijven pruttelen.
Ik zie uit je te ontmoeten

Theo Vrouwenvelder

24 okt 2020 09:15
Rene Kilsdonk
Meer
Even Voorstellen, #2751
Welkom en veel veilige kilometers op je R18. Tot op een van onze ritjes

24 okt 2020 07:53
Jimmy Padmos
Meer
Onderwerp Auteur
Even Voorstellen, #2750
Dank je. In ieder geval is een van de punten waar ik op hoop is leuke tochten te maken in gebieden waar ik normaal niet even naar toe gaat in mijn eentje. Dus de voorjaarsrit staat al genoteerd. Nu hopen dat Covid of werk het niet in de weg gaan staan.
Jimmy

24 okt 2020 07:38 25 okt 2020 08:31 door Peter Olsthoorn.
Peter Olsthoorn
Meer
Even Voorstellen, #2749
Hallo Jimmy van harte welkom bij de Cruiser Owner Group, ik hoop dat je vindt wat je zoekt bij ons. Ik kijk er naar uit jou en je motoren te mogen ontmoeten en zoals het er nu dus voor staat ben jij de eerste met een R 18, helemaal leuk.

Zoals je rechts boven in het oranje blokje laatste nieuws voor leden kan lezen, zal onze eerste meeting 17 april zijn met onze voorjaarsrit in het Kennemerland (N-H) , tot dan.

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat

23 okt 2020 23:11
Jimmy Padmos
Meer
Onderwerp Auteur
Even Voorstellen, #2748
Ik heb mij vandaag aangemeld bij jullie club. Niet dat ik nu al een Cruiser bezit. Die staat nu nog bij de dealer en laat ik 27 februari 2021 aan het begin van het volgend motor seizoen afleveren. (Ik ben dus een mooi weer rijder.) (werkelijke reden is dat ik 28 februari 60 wordt dus vond dat wel een mooi cadeau voor die milestone).
Mijn naam is Jimmy Padmos, woon in Bergschenhoek en rij al jaren BMW. Mijn eerste motor was een R65 41 jaar geleden. Daarna was ik een van de eerste 50 die de K100RT kreeg en in 1986 heb ik die ingewisseld voor mijn huidige K100RS Motorsport welke ik omgebouwd heb naar een RT. De eerste jaren reed ik heel veel op mijn motoren. Maar daarna ben ik van werk gewisseld en ging ik veel reizen en heeft mijn huidige motor 17 jaar stilgestaan. 10 jaar geleden heb ik hem weer operationeel gemaakt en gebruik ik hem alleen om wat tourritjes te maken. Al jaren loop ik te kijken om over te stappen naar een motor zonder kuip want de RT is veel te warm als je gewoon lekker wat wilt gaan toeren op een mooie dag. Toen ik de eerste foto’s van de R18 zag was ik gelijk verkocht. Dus volgend jaar wil ik graag met jullie ermee gaan toeren. Ik heb mij alvast ingeschreven om al wat in te kunnen lezen en ook tijdig kan inschrijven voor leuke activiteiten. Jammer genoeg was ik te laat want jullie hebben op 3 oktober j.l. een leuke trip gedaan naar Simako BDM wat voor mij heel erg leuk zou zijn geweest.
Dus tot volgend voorjaar,
Jimmy

Tijd voor maken pagina: 0.188 seconden
Naar boven