U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

× Welkom bij het BMW Cruiser forum!

Vertel iets over wie je bent, wat je leuk vind en waarom je lid bent geworden van deze website.

Even voorstellen.

21 mei 2022 12:12 23 mei 2022 17:57 door Peter Olsthoorn.
Peter Olsthoorn
Lees meer
Even voorstellen. #3443
Hallo Wieger, van harte welkom bij de BMW Cruiser owner group ik hoop dat je vind wat je zoekt bij ons. Wij zullen ons best doen om je thuis te laten voelen. Is er wat schroom niet op op enige manier aan de bel te trekken.:silly:
Kijk b.v. eens rond onder het kopje Voor leden daar kan je terug kijken naar alle evenementjes die we de afgelopen jaren met elkaar gedaan hebben. Maar ook in het forum kan je via de index ook heel veel informatie vinden over die prachtige cruiser van jou, die we natuurlijk ook gauw willen gaan zien in ons "smoelenboek" :woohoo:
We hebben b.v. straks op 2 juli een evenement een beetje in jouw woon omgeving, ik hoop je daar te mogen ontmoeten?

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2022 11:53
Wieger Cornelis Mulder
Lees meer
Onderwerp Auteur
Even voorstellen. #3442
Hallo, mijn naam is Wieger Mulder. Ik ben 59 jaar en woon in Alkmaar, in het dagelijks leven ben ik machinist bij de NS. Ik ben inmiddels bijna vier jaar de trotse eigenaar ven een R 1200 cl en sinds kort lid van deze club. Voor deze motor heb ik een R 50 en een R 90 S.gehad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.197 seconden
Naar boven