U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

× Welkom bij het BMW Cruiser forum!

Vertel iets over wie je bent, wat je leuk vind en waarom je lid bent geworden van deze website.

Ik ben JanL

01 dec 2022 13:24
Johan Peters
Lees meer
Ik ben JanL #3789
Topper, zo'n opa !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2022 17:25 01 dec 2022 15:00 door Peter Olsthoorn.
Peter Olsthoorn
Lees meer
Ik ben JanL #3783
Van harte welkom Jan bij, nu ook jouw BMW Cruiser Owner Group, ik hoop dat je vindt wat je zoekt bij ons.

Ga maar eens grasduinen in het forum en onder het knopje “Voor leden” hier vind je foto's en verslagen van al onze evenementen in de afgelopen 11 jaar.
Maar je kan daar ook je persoonlijke gegevens als geboortedatum kleur van je motor etc. zelf aanpassen, blijven er toch nog vragen gebruik het contact knopje in de bovenste balk om je vraag te stellen.
Hopelijk zien we elkaar gauw op enig evenement ( april Ruinerwold) binnenkort?

Kijk voor dit embleem in het forum bij bmwcruiser.nl/forum/bmw-cruiser-owner-merchandising

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Groetjes, Peter Olsthoorn.

Het leven is als motorrijden;
Je verliest je balans
Als je stil staat
Bijlagen:

30 nov 2022 16:20
Jan Luesink
Lees meer
Onderwerp Auteur
Ik ben JanL #3782
Sinds kort ben ik, JanL, eigenaar van een BMW R1200CL. Een mooie zwarte met alles erop en eraan. Gekocht bij ROSA motoren in Eysden. Ik heb mijn oude BMW, een R60/5 met zijspan, verkocht via Marktplaats. Ging me wel aan het hart, ik heb de BMW bijna dertig jaar gehad en de laatste veertien jaar zat er een zijspan aan. Speciaal voor de kleinkinderen, dan konden ze met opa mee. In het zijspan had ik een maxicosi gemaakt, zodat ze veilig zaten. Inmiddels zijn de kleinkinderen groter geworden en kunnen ze bij opa achterop. Vandaag de aanschaf van de R1200CL.
Bijlagen:

Tijd voor maken pagina: 0.421 seconden
Naar boven