U kunt alleen reageren op onderwerpen op dit forum als u bent ingelogd,
Om te kunnen inloggen, moet u lid zijn van de BMW Cruiser Group.

Duozit vergrendeling

17 aug 2019 10:34
Rob Vonk
Meer
Onderwerp Auteur
Duozit vergrendeling #2135
Dank je wel voor je reactie, er zit aan geen van beide kanten schroefdraad om een moer op te zetten. Ik heb voorlopig de pen met Lock-tite vastgezet, dat lijkt te werken. Ik heb het idee dat de pen op een of andere manier in het bevestigings gat geklemd moet worden, Voorlopig hopen dat het nu houdt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 16:06 16 aug 2019 18:25 door Rene Kilsdonk.
Ed Stoke
Meer
Duozit vergrendeling #2134
Beste rob,

Als je de pen in het zitting schuift kan je het volgens mij aan de rechterkant de pen vastzetten door er een moer in de draaien. Ik denk dat je dat misschien over het hoofd hebt gezien.
Succes

Ed Stoke

14 aug 2019 18:10
Rob Vonk
Meer
Onderwerp Auteur
Duozit vergrendeling #2130
Ik heb de vraag ook gesteld in een draadje uit 2015, maar weet niet of die nog wordt gelezen.
Op mijn 1200C heb ik het grote duozadel dat er bij aankoop opzat vervangen door het kleine duozitje wat op de beugel van het grote zadel als bij rijders rugsteun was gemonteerd.
Ik heb de ontgrendelpin er bij gekregen en uitgepuzzeld waar en hoe deze gemonteerd moet worden. Volgens mij is deze compleet, maar hij wordt niet vergrendeld als ik hem in het zitje schuif. Bij het ontgrendelen komt het hele ding er uit. Weet iemand hoe deze pen vastgezet moet worden in de rugsteun/duozit ?

Tijd voor maken pagina: 0.162 seconden
Naar boven